נדל"ן ותשתיות

אזורים באירוע הריסת מבנים, וזה הפרויקט היוקרתי שיוקם במקומם

חברת אזורים הרסה 3 מבני רכבת במתחם סוקולוב בנתניה, ובמקומם יוקם פרויקט N סוקולוב היוקרתי. ומי נכחו בטקס?
מערכת ice | 
אירוע ההריסה בנתניה (צילום יוסי מסה)
השבוע נערך ברחוב סוקולוב פינת וייצמן בנתניה, אירוע ההריסה של שלושה מבני רכבת אשר במסגרתו תעבורנה 62 משפחות לפרויקט סוקולוב של חברת אזורים בתחום ההתחדשות העירונית. הטקס היה במעמד ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, מנכ"ל אזורים, רון אבידן ודיירי הבניינים הנרגשים. 
פרויקט זה ושאר המתחמים של אזורים במסגרת N, ייבנו בצורה ייחודית המשלבת. תפיסת מגורים היברידית וכוללת אדריכלות מודרנית וחדשנית, חללים מיוחדים לדיירים, קומות מסחר, מבני ציבורי, חדרי כושר מושקעים, חללי מוסיקה אקוסטיים, חדרי גיימינג וחללים רב תכליתיים.
כמו כן, הדיירים יזכו לחיות בסביבה הכוללת תשתיות מפותחות, עם ריאות ירוקות ומטופחות, ויזכו להנות מהקרבה לים ונוף מרהיב מהקומות הגבוהות. הפרויקט הינו חלק משיתוף פעולה רחב היקף של חברת אזורים והחברה להתחדשות נתניה במספר מתחמים בהם ייבנו כ-2,000 יח"ד דיור חדשות. 
שיתוף הפעולה בין החברות כולל קידום מתחמי מגורים פורצי דרך המשנים את תפיסת המונח "מתחם התחדשות עירונית", מחדשים את המרקם האורבני באזורים בהם החברות פועלות ומתמקדים בעיקר במרכז העיר בנתניה. הפרויקטים צפויים להיבנות בקרבה לים, למרכז העיר השוקק, לשוק, תחבורה ציבורית ועוד.
 
פרויקט N סוקולוב של אזורים הינו מפרויקטי הדגל של החברה והעיר נתניה. הפרויקט בשלבי תכנון וצפוי לכלול הריסה של 3 מבנים בעלי 62 יח"ד אשר במקומן יוקם מתחם בעל 3 מגדלים עם 264 יח"ד, 700 מ"ר של מסחר החולשים על כ-5.5 דונם. החזית המסחרית צפויה להיות לאורך הרחובות ויצמן – סוקולוב בארי. כמו כן, בסמוך למתחם, ברחובות סוקולוב ושדרות וייצמן, מתוכננים במסגרת תכנית "מהיר לעיר 2025", נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית. בנוסף, שבילי אופניים לטובת שיפור התחבורה והתנועה באזור. תמהיל הדירות הינו מגוון ומורכב מדירות 3-5 חדרים. פרויקט N סוקולוב תוכנן בקפידה ועוצב על ידי משרד 'זית לב אדריכלים' בשיתוף עם האדריכל דני אייל.
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג: "אנחנו מתחילים עידן חדש, עידן שיביא לרווחה משמעותית בראש ובראשונה לכם הדיירים. זה לא רק 62 משפחות שזוכות להתחדשות, אלא הרבה מעבר לזה – הקרובים, החברים שיבואו לבקר אתכם והשמחה בעקבות זאת היא מאוד מאוד גדולה. זהו הפרויקט השישי שיוצא לדרך בעיר, פרויקט ענק ומורכב. אנחנו החלטנו שהנושא הזה מספיק חשוב כדי להקים אגף מיוחד לתחום הפינוי-בינוי בעירייה. יש לנו בקנה עוד תוכניות פינוי-בינוי ברחבי השכונות בעיר. חשוב לי שבצפון העיר המראה יהיה חדש, נעים ומהנה להסתובב כאן. אני בטוחה שבחרתם באנשים המבצעים הנכונים שייבנו לכם את הדירות היפות והמרווחות ביותר, עם איכות חיים טובה ורמת בנייה מעולה. תודה ענקית לשותפים ולדיירים".
 
מנכ"ל אזורים, רון אבידן: "כבר שנים שחברת אזורים פועלת בעיר נתניה ובמהלך 60 שנות פעילותה, החברה בנתה פרויקטים רבים. אנו רואים בנתניה ובהתפתחותה כיעד אסטרטגי ומאמינים בבניין העיר. נתניה מובילה את מהפכת ההתחדשות העירונית ומבקשת לחזק את השכונות הוותיקות ולחדשן בבנייה מודרנית ומתקדמת. אנחנו באזורים מאמינים כי ביחד עם חזון העיר אזורי המרכז וצפון נתניה צפויים לעבור מהפך משמעותי. עבור מימוש חזון ההתחדשות הקמנו את המותג N שמקורו בביטוי New Netanya, נתניה החדשה".
בעלים ושותף החברה להתחדשות נתניה, מנשה זוארץ: "אני רוצה להודות לכל מי שתרם להתקדמות הפרויקט. לשותפים – אזורים, שהם לא רק שותפים עסקיים, אלא שותפים לחזון הגדול שלנו להתחדשות העיר נתניה. כיליד נתניה, שהעיר זורמת לי בדם, אני מודה על הזכות שניתנה לי לפתח, לחדש ולתת איכות חיים טובה יותר לתושבי העיר. בשבילי זו שליחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה