נדל"ן ותשתיות

פינוי בינוי במרכז: זו החברה שזכתה בפרויקט בעשרות מיליונים

קבוצת רוזיו מעמיקה את אחיזתה בר"ג, כאשר זכתה בפרויקט פינוי בינוי נוסף בעיר - אסף 17 בשכונת חרוזים המבוקשת. היקף הפרויקט נאמד בכ- 54 מיליון שקל 
מערכת ice | 
הריסה פרויקט בן שפרוט 21 קבוצת רוזיו (צילום שי בן סניור)
קבוצת רוזיו הבונה ברמת גן מחזקת את היקף הפרויקטים בעיר, עם זכייתה בפרויקט פינוי בינוי נוסף ברחוב אסף 17 בשכונת החרוזים. 8 הדירות הקיימות היום בבניין אחד בן 2 קומות על עמודים שנבנה בשנות החמישים ייהרסו, ובמקומן ייבנו 26 יחידות דיור בוטיק בבניין בן 10 קומות בשטח של 2,000 מ"ר ו-2 קומות חנייה תת קרקעיות בשטח של 400 מ"ר. תמהיל הפרויקט כולל דירות 2,3,4 חדרים בשטחים של 50-90 מ"ר ו-12 מ"ר מרפסות. פרויקט אסף 17 מצטרף לפרויקטים משמעותיים נוספים שמבצעת קבוצת רוזיו בר"ג בשכונות הגפן ונחלת גנים המבוקשות בהיקף של כ-450 מיליון שקל.
 
שכונת חרוזים היא מהשכונות המבוקשות והאטרקטיביות של רמת גן. השכונה ממוקמת בסמוך לפארק הירקון, מוקפת ריאות ירוקות, שקטה ואינטימית אך גם קרובה מאוד לאזור המשרדים והתעסוקה של הבורסה בר"ג ומעבר לגשר ההלכה, במרחק של כ-5 דקות הליכה, נמצאת תל אביב. השכונה גובלת עם רחוב אבא הלל המרושת בתחבורה ציבורית וכן קרובה ליציאה לכביש 4 ונתיבי איילון.
הקו האדום של הרכבת הקלה יעבור בסמוך לשכונה. בסמוך לשכונה אמורה להיפתח במרחק 10 דקות הליכה תחנה של הקו האדום, שתהפוך את הנסיעה למרכז תל אביב לקלה ונעימה. בנוסף, אחד מקווי הרכבת התת קרקעית (מטרו) שאמורה להיבנות בגוש דן אמור לעבור בדרך נמיר, עם תחנה במרחק של כרבע שעת הליכה מהשכונה.
קבוצת רוזיו בבעלות האחים יניב ויובל רוזיו פועלת בשוק הנדל"ן למעלה מ-20 שנים בייזום פרויקטים מובילים בתחום ההתחדשות העירונית, פרויקטים של תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה ובפיתוח של מתחמי פינוי-בינוי באזור תל אביב והמרכז. הקבוצה מתמחה באיתור הזדמנויות באזורי ביקוש ובעלי פוטנציאל השבחה. קבוצת רוזיו הובילה לאורך השנים עשרות פרויקטים יוקרתיים, ביניהם:  בן עטר 21, מוהליבר 29, יהודה הלוי 2, אחד העם 110 ופרויקט פינוי בינוי בפריים פריים לוקיישן, רחוב פנקס פינת ויצמן, הסמוך לכיכר המדינה וכולל הריסה ופינוי של שני בניינים ישנים ובהם 41 דירות, ובנייה של שני בניינים חדשים עם 73 דירות במקום בשותפות עם חברת צמח המרמן.
 
יובל רוזיו, מבעלי קבוצת רוזיו, ציין: "אנו מודים לדיירים על הבחירה בנו כחברה היזמית של הפרויקט המבטאת את אסטרטגיית הקבוצה של איתור הזדמנויות באזורי ביקוש. פרויקט אסף 17 הנמצא בלב שכונת חרוזים השקטה והמבוקשת, מציע  חיי קהילה ואינטימיות אך גם קירבה למוקדי תעסוקה מרכזי, צירי תנועה ותחבורה ראשיים וקרבה לפארק הירקון ולתל אביב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה