נדל"ן ותשתיות

עסקת נדל"ן שוברת שיאים: זה הסכום האסטרונומי ששולם

שישה מגדלים מפוארים בשכונת היוקרה אפר איסט סייד בניו יורק נמכרו בסכום מפלצתי, במה ששבר את שיא הנדל"ן מאז ימי טרום מגיפת הקורונה
מערכת ice | 
המגדלים במנהטן (צילום גוגל EARTH)
רובע אפר איסט סייד היוקרתי ידוע בבתי מגורים מפוארים ויקרים, מסעדות פאר וחנויות מעצבים לאורך שדרת מדיסון ונחשב לאחד האזורים המפוארים בניו יורק וארצות הברית כולה. כעת, בוול סטריט ג'ורנל מדווחים כי עסקת נדל"ן מטאורית נרשמה השבוע בשכונה היוקרתית. 
על פי הדיווח שהתפרסם במגזין הכלכלי, החברות Black Spruce Management LLC ו-Orbach Affordable Housing Solutions LLC הסכימו לשלם סכום אסטרונומי של לא פחות מ-1.75 מיליארד דולר בעבור מספר בניינים באפל איסט סייד, סכום המהווה שיא חדש במחיר רכישה מאז ימי טרום מגפת הקורונה.
מה שמשותף לכל ששת המבנים שרכשו חברות ההשקעות הוא שמדובר בבניינים "רדומים", כאלה שלא כל כך נמצאים בשימוש. הם נבנו בין 1960 ל-2018, כאשר מגורים בהם כוללים דמי שכירות של חדר שינה אחד שנעים בין 3,900 דולר לחודש לכמעט 7,000 דולר בחודש, וכ-1,700 יחידות.
על פי מומחים בתחום, המכירה המתוכננת היא סימן טוב לשוק הנדל"ן למגורים מראה כי גם כשמגזרים אחרים סובלים, הנכסים להשכרה עומדים על יציבות.
"אנשים עדיין יזדקקו לדירות; יש עדיין ביקוש רב", הגיב ג'ון פאלובסקי, ראש מגזר הנדל"ן של חברת ניתוח הנדל"ן גרין סטריט ל-Journal האמריקאי. "נראה מה יקרה בכלכלה, אבל 2022 ו-2023 צריכות להיות שנים טובות מאוד עבור בעלי דירות בניו יורק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה