נדל"ן ותשתיות

מכה להראל ויזל והוט: אלו הסניפים שנאלצו לסגור

שנה אחרי שהקים בשותפות עם הוט את רשת הסלולר רד, הראל ויזל יסגור את הסניפים הגדולים של הרשת לטובת חנויות קטנות. הסיבה:  המכירות פר מ"ר אינן מצדיקות את עלויות התפעול והשכירות הגבוהות ולא מאפשרות רווחיות לרשת
מערכת ice |  3
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
שנה בלבד לאחר שהקים בשותפות עם הוט את רשת רד (red) לטלפונים סלולריים, הראל ויזל יסגור את הסניפים הגדולים של הרשת לטובת חנויות קטנות, בדומה לאלו שמפעילות מתחרות כמו דינמיקה ואיי סטור. כך פורסם היום (ראשון) ב-YNET.
הסיבה לשינוי הפורמט היא שהתברר כי המכירות פר מ"ר אינן מצדיקות את עלויות התפעול והשכירות הגבוהות ולא מאפשרות רווחיות לרשת. גם חנות הדגל בקניון אייס מול באילת - שיאנית מכירות הסלולר בישראל, תפונה לטובת חנות קטנה יותר.
 
הערך המוסף שניסה ויזל להביא ל-RED היה בידול באמצעות חוויית קנייה בחנויות גדולות ומעוצבות בקניונים. יבוא המכשירים נעשה דרך הוט מובייל. כאמור, לפני פחות משנה הושק הסניף הראשון בקניון עזריאלי שבתל אביב. מפוקס נמסר בתגובה: "רשת רד ממשיכה להתקדם ל-11 סניפים. בחלק מהחנויות תהיה התאמה לגודל".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבעיה היא לא בחוויה
    ניר 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה היא בשיתוף הפעולה עם הוט. מהם לא הייתי לוקח בחינם אפילו את העיתון של אתמול כי הם כבר ימצאו דרך להשחיל לך אתו ב-36 תשלומים של 249 שקלים כ"א
    סגור
  • 1.
    לפחות במשהו הוא מפסיד (ל"ת)
    אבי 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תדאג לו הוא יצמצם שטחי מכירה וירוויח (ל"ת)
    אלמוג 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור