מדדים ומחקרים

דירוג מניות חברות האופנה: הראל ויזל בפער מעל כולם

הישראלים מסתערים על הקניונים, אבל החשש מפני האטה כלכלית שתפגע בעסקים בתקופה הקרובה מביאה את המשקיעים לממש מניות של חברות הביגוד והאופנה. הדירוג המלא:
ניצן כהן |  2
הראל ויזל (צילום פייסבוק/ מיננה, דימה טליאנסקי)
חודש יוני היה חודש קשוח בשווקים הפיננסים והכל מוכר וידוע. האינפלציה מרימה ראש והבנקים המרכזיים מעלים את הריבית כדי להתמודד איתה ובמצב הזה, שוק המניות חוטף.
אם כן, מעבר לעובדה שמניות קמעונאיות האופנה חוטפות כמו כולם הרי שבחברות האלה פועלים שני כוחות מנוגדים: הכוח האחד הוא ההסתערות הנמשכת על הקניונים (שזה טוב לעסקים) אבל מנגד עומד הכוח שמגביר את החששות מפני האטה כלכלית שתפגע בעסקים במעלה הדרך.
 
בין כוח אחד למשנהו המשקיעים ביצעו התאמות בחשיפה שלהם למניות קמעוניות האופנה ומימשו מניות של החברות האלה ואלה  איבדו גובה.
הראל ויזל מתגבר על הירידה במכירות של טרמינל איקס בדו"ח שיצא ברבעון הראשון לשנת 2022, ולוקח את המניה בחודש יוני לזינוק של 17%, וזאת אל מול פוקס וריטיילורס שדווקא הציגו ירידה. גם בריל ממשיכה את התקופה הטובה עם עלייה של 4.2% בחודש יוני, וזאת בהמשך לצמיחה בהכנסות שהציגה ברבעון.
המשביר שהייתה על הכוונת של ליברמן רק לפני כמה חודשים, ממשיכה ביציבות. אם בחודש אפריל זו הייתה המניה היחידה שהניבה תשואה חיובית, עתה היא במקום השלישי עם עלייה של 2.5% במהלך חודש יוני. חברת עדיקה שעלתה לכותרות בעקבות התכנית האח הגדול ברשת 13, עם עלייה קלה של 0.3% במהלך כל החודש, וקיבלה שינוי ברגע האחרון לאחר המו"מ עם גולף על רכישתה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טרמינל איקס ירדה השנה כמו נפילה חופשית . (ל"ת)
    בני 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המשביר הכי זולה שווה השקעה
    אמיר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשביר הכי זולה
    סגור