נדל"ן ותשתיות

אפולו פאוור תתקין מערכות סולאריות על גבי משאיות אסם

טכנולוגיית היריעה הסולארית של אפולו פאוור תשולב בכ-90 משאיות של חברת אסם, לאחר פיילוט מוצלח המצביע על חסכון בדלק והפחתת פליטות. בכך מצטרפת אסם למותגים בינלאומיים נוספים כמו אמזון, אאודי, פולקסוואגן ויונדאי שכבר כיום מצויים בשיתוף פעולה מתמשך עם אפולו פאוור
מערכת ice |  1
עודד רוזנברג מנכל אפולו פאוור (צילום רמי זרנגר)
אפולו פאוור הישראלית מדווחת היום (ב') על הזמנה של רכישה והתקנת מערכות סולאריות, המבוססות על היריעה הסולארית הגמישה שפיתחה, על גבי כ-90 ממשאיות חברת אסם, בהיקף כספי המוערך בכמה מאות אלפי שקלים, כאשר ההתקנה תתבצע עוד במהלך שנת 2022.
בחודש מרץ האחרון דיווחו אפולו פאוור ואסם נסטלה על פיילוט משותף במסגרתו ערכה חברת אסם פיילוט של התקנת יריעות סולאריות גמישות על גגות של שמונה מהמשאיות שלה, במטרה להפחית מצריכת הדלק והפליטות המזהמות.
 
היריעות הסולאריות הגמישות של אפולו פאוור מאפשרות להפעיל את הכבש האחורי ("דופן הרמה", המאפשר פריקה והעמסה של משטחי מזון) מבלי להשתמש במנוע הדיזל במשאיות החברה, וכך מסייעות בהפחתת פליטות הפחמן הדו חמצני ואת צריכת הדלק. בזכות טכנולוגיה מיוחדת וגמישות, היריעות הסולאריות עמידות בפני תזוזות, טלטלות ופגעי מזג אוויר, והן כמעט ואינן נזקקות לתחזוקה או טיפול.
אפולו פאוור באמצעות חברת הבת סולארפיינט, הינה חברה ישראלית הממוקמת ביקנעם המפתחת מייצרת ומוכרת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים כך שניתן להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח המייצר חשמל.
לפני מספר חודשים הוכרזה אפולו פאוור כזוכה בטקס פרסי החדשנות, ה- JEC, על פרויקט הגג הסולארי שביצעה בשיתוף עם ענקית הרכב הגרמנית אודי והספקית האוסטרית לשוק הרכב Mubea Carbo Tech  בקטגורית "משטחים בתחום הרכב" ל-2022.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מערכות סולאריות על משאיות
    אבראהם נ. 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הראיון טוב ! - יחד עם זה אל תשכחו שחובה לשטוף ולנגב את הלוחותהסולריות המדוברות לפחות פעם ב 2 או שלשה שבועות כלאחר מכן מעבדים הרבה היכולת שלהם ! - אל תשכחו וחייבים לאשום איזו משאית עבר שטיפה וניגוב כדי לשמור על הסדר ! בהצלחה !
    סגור