נדל"ן ותשתיות

בעיר הזאת יוקם פרויקט יוקרתי ב-400 מיליון שקל

התקבל היתר בניה להקמת פרויקט ONYX  של – קבוצת סופרין, קבוצת וייס ומנורה מבטחים; יקימו 2 מגדלי משרדים ומסחר בצומת סביון בעלות מוערכת של כ- 400  מיליון שקלים
מערכת ice | 
פרויקט ONYX (צילום יחצ)
קבוצת סופרין, דיווחה אתמול (ראשון) לבורסה, על קבלת היתר בניה מלא ותוספת זכויות לפרויקט ONYX אותו היא מקימה יחד עם קבוצת וייס וחברת הביטוח מנורה מבטחים. הפרויקט, הנמצא בצומת סביון בשטחה המוניציפלי של קריית אונו,  צפוי לכלול כ- 38,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר בשני מגדלים בני 12 קומות כל אחד וכן  2 חניונים תת קרקעיים בשטח של 27,000 מ"ר.
כזכור את המגרש רכשה קבוצת סופרין העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, יחד עם קבוצת וייס ושותף עסקי נוסף,  שווה בשווה עם חברת הביטוח מנורה מבטחים, מאת רשת הקמעונאות "אושר עד", שבבעלות אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו.
המגרש נמצא ברובע התעסוקה החדש של קריית אונו - " my ono " המשתרע על כ 150 דונם. מדובר באזור אטרקטיבי הנמצא בסמוך לערים גבעת שמואל, פתח תקווה, אור יהודה, סביון, יהוד וכן בקרבת בית החולים שיבא, אוניברסיטת בר -אילן ובסיס תל השומר ומרחק של מספר דקות נסיעה משדה התעופה בן גוריון. הפרויקט עצמו ממוקם בסמוך לקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה ובקרבת תחנת מטרו, קו m3.
לדברי צחי סופרין, סגן יו"ר דירקטוריון ובעל שליטה בקבוצת סופרין: "מתחם התעסוקה החדש צפוי להוות מוקד משיכה תעסוקתי מרכזי לתושבים רבים באזור בקעת אונו בכלל וקריית אונו בפרט שכן מדובר מצד אחד בערים, כגון: גני תקווה, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו ואחרות,  בעלות חתך אוכלוסייה סוציו- אקונומי חזק,  רבים מהם עובדים בתעשיות ההיי-טק, הפיננסים והמקצועות החופשיים ומנגד מדובר במקומות בהם  כמות שטחי תעסוקה לנפש מהנמוכות בארץ ביחס לגודל האוכלוסייה – כ 3 מ"ר בלבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה