נדל"ן ותשתיות

משחקי השף חוזרת לעונה חדשה: זה התאריך שנבחר לפתיחה

אל אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית יצטרפו שלושה שפים חדשים שירעננו את קאסט השופטים: תמר כהן צדק –מתל אביב אשר נחשבת לאחת מהשפיות והמסעדניות המוערכות והמובילות בישראל בפרק הפתיחה שישודר ב-5 בספטמבר
מערכת ice | 
משחקי השף (צילום אור דנון)
רשת 13 מכינה את לוח השידורים שלה לסתיו 2022 והודיעה הערב (רביעי) רשמית כי משחקי השף, ריאליטי הבישול הוותיק שלה, עם צוות השופטים המורחב החדש, תעלה לעונה חדשות ב-5 בספטמבר.
כזכור, בחודש אפריל האחרון פורסם כי אל אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית יצטרפו שלושה שפים חדשים שירעננו את קאסט השופטים: תמר כהן צדק –מתל אביב אשר נחשבת לאחת מהשפיות והמסעדניות המוערכות והמובילות בישראל.
 
 בנוסף לכך תמר היא השפית של וינס ותמר, קוצ'ינה תמר, קוצ'ינה הס 4.  רז רהב – בן 30 בלבד ואחד הכוכבים העולים בשמי הקולינריה הישראלית. והשף של OCD, אפוי, TENNE, ברווזי, תרצה. תומר אגאי -הבעלים של המסעדות סנטה קתרינה והצ'נה.
גם בפרומו ששודר בערוץ נראו גרניט רוט ושטרית כשהם מנהלים שיחה ובה הם מנסים לגלות מי הם השופטים החדשים שמצטרפים אליהם לקאסט. בסופה של הפרסומת מנחת התוכנית מירי בוהדנה חושפת לצופים את השפים החדשים – תמר כהן צדק, רז רהב ותומר אגאי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה