טלוויזיה

הריאליטי הנוצץ של רשת 13 חוזר? הקאמבק הגדול בדרך

״המירוץ למיליון", שנחשבת לאחת מתוכניות הריאליטי האהובות ביותר אך גם היקרות מאוד, כאשר בארץ שודרו עד כה 8 עונות, אך התוכנית ירדה מהמסך בדצמבר 2020 בין היתר בגלל מגיפת הקורונה, עשויה לשוב למסך
מערכת ice | 
טוהר ואוולין, המירוץ למיליון עונה 6 (צילום יח"צ)
האם הריאליטי המושקע של רשת 13, ״המירוץ למיליון״, חוזר לעונה חדשה? על פי פרסום של ערן סויסה, ב״ישראל היום״ דווח כי בימים האחרונים מתקיים סקר, בו נבדקות כוונות הצפיה במירוץ למיליון במידה ויחזור למסך.
סויסה טוען כי בשלב הזה לא ברור מי הזמין את הסקר אבל הוא מעיד על התכנות ובדיקה של אנשי טלוויזיה להחזירו למסך בישראל. בסקר נשאלו המשתתפים עוד: האם צפו בתוכנית בעבר ואיזה תוכנית ריאליטי שירדו מהמסך הם היו רוצים להחזיר.
 
״המירוץ למיליון״ נחשבת לאחת מתוכניות הריאליטי האהובות ביותר אך גם היקרות מאוד. בארץ שודרו עד כה 8 עונות. התוכנית ירדה מהמסך בדצמבר 2020 בין היתר בגלל מגיפת הקורונה.
בישראל מדובר בגרסא לתוכנית המציאות האמריקאית "The Amazing Race". התוכנית שודרה, החל מ-5 בפברואר 2009, בערוץ 2, על ידי הזכיינית "רשת". עם פיצול ערוץ 2, המשכה של התוכנית עבר להיות משודר בערוץ 13. בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2014 זכתה העונה הרביעית של התוכנית בפרס "תוכנית המציאות הטובה ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה