נדל"ן ותשתיות

עיריית ירושלים מרחיבה את מרכז הרב קוק: זה המבנה החדש שיוקם

עיריית ירושלים מודיעה היום כי אישרה תכנית מיוחדת להריסת מבנה במרכז הרב קוק בעיר על מנת להקים מבנה חדש בן 10 קומות, לצד הוספת קומות נוספות לבניין קיים. זו התכנית החדשה שתצא בקרוב לפועל ומטרתה
מערכת ice | 
דירות במרכז העיר ירושלים (צילום דוידי ורדי, מתוך אתר פיקיויקי)
עיריית ירושלים מודיעה היום (ראשון) כי באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובניה היא אישרה תכנית בניה חדשה במרכז הרב קוק בעיר. במסגרת התכנית החדשה ייהרס בניין קיים ובמקומו ייבנה מבנה חדש בן 10 קומות וזאת לצד הוספת 3 קומות על מבנה קיים.
כאמור התכנית צמא לפועל ברחוב הרב צבי יהודה בקריית משה ובפרט במרכז הרב קוק וזאת בצמוד לתוואי הרכבת הקלה. בהתאם לכך, הוועדה המאשרת דרשה כי החזית שפונה לרכבת תהיה חזית פעילה שבה ימוקמו עסקים לשימוש מסחרי או ציבורי וזאת בכדיי לחזק את הפעילות לאורך הציר של הרכבת. 
מגישת התכנית עבור שטח הבנייה, אשר עומד על 18,500 מ"ר, היא "ישיבת רבינו מרן אברהם יצחק הכהן קוק" ועורך התכנית הוא האדריכל אילן גולן ממשרד "אור אדריכלים". 
 
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון בירך: "זוהי זכות גדולה להרחיב את מרכז הרב המסמל כל כך הרבה מורשת, היסטוריה, מסורת ויהדות. הרחבתו תאפשר לדורות של תלמידים נוספים לזכות וללמוד במוסד חשוב זה המסמל חיבור לתורה, חיבור לעשייה וחיבור לירושלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה