נדל"ן ותשתיות

חיפה מתחדשת: קבוצת אלמוג מקבלת היתר לבניית מגדל יוקרתי

קבוצת אלמוג מודיעה על התקדמות נוספת בהקמת פרויקט היוקרה בחיפה ופותחת את המכירה המוקדמת. כמה תעלה לכם דירה בעלת ארבעה חדרים?
מערכת ice | 
הדמיית פרויקט אלמוג (צילום טוטם)
חברת הנדל"ן קבוצת אלמוג מודיעה היום (ראשון) שקיבלה היתר להתקדם בבנייתו של המגדל השני בפרויקט אלמוג כרמל מערב בחיפה. הפרויקט כולל כבר מגדל מגורים אחד, בשם "מגדל ים", שנמצא בשלבי בנייה ויתאכלס במהלך שנת 2023. כעת שהתקבל ההיתר לבניין החדש, הדיירים בבניינים הישנים יקבלו הודעת פינוי.
לבניין החדש יקראו בניין "גל" ועבור הרוכשים מוצעים תנאי תשלום גמישים במסגרת המכירה המוקדמת. המחיר ההתחלתי עבור דירה בת 4 חדשים יתחיל ב-1.84 מיליון שקל והמכירה המוקדמת תכלול גם הנחות משמעותיות ביחס למחירי המחירון. הרוכשים בתקופה זו יקבלו גם שתי חניות תת קרקעיות במסגרת העסקה.
 
באופן כולל, הבניין השני יכיל 166 יחידות דיור שונות שיכללו דירות 4-5 חדרים ודירות מיוחדות. דירות בעלות 4 חדרים יישבו על שטח של 84-100 מ"ר עם מרפסת שמש ששטחה 10-20 מ"ר. דירות 5 חדרים יעמדו על שטח של 122 מ"ר עם מרפסת בגודל של 23 מ"ר. בכל בניין יש ארבע מעליות מהירות, חדר עגלות ואופניים, לובי מפואר, חדר פנאי, בריכה אקולוגית ותנאים נוספים. 
לדברי רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג: "כחברה שמתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית, הניסיון לימד אותנו שפרויקטים חדשים הנבנים בשכונה ותיקה, מצריכים מידה לא מבוטלת של אמונה מצד הרוכשים, כאשר התושבים המקומיים מתקשים לרוב להאמין שהשינוי הגדול שהובטח להם אכן יקרה. לשמחתנו כיום, ערב יציאה לשיווק של המגדל השני בפרויקט אנו כבר עדים לשינוי הגדול המתחולל ורואים איך החזון קורם עור וגידים: השכונה הוותיקה משנה פניה ובתי השיכונים הופכים אט אט למגדלים מודרניים, תושבים משכונות אחרות בעיר שקודם לא שקלו את נווה דוד כאפשרות מגורים מבינים את הפוטנציאל העצום שגלום בה וקונים בה דירות, בד בבד נכנסים עוד יזמים לשכונה ופרויקטים נוספים צפויים להבשיל ולהשלים את התמונה. התקדמות הפרויקט שלנו בולטת לטובה בשטח ובשנה הקרובה כבר יתאכלסו בפרויקט המשפחות הראשונות. המגדל השני ייבנה על הנקודה הגבוהה ביותר בשכונה, מה שמבטיח לרוכשים נוף נהדר עם גובה שלא ניתן להשתוות לו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה