נדל"ן ותשתיות

בשורה לתושבי הרצליה: פרויקט מגורים חדש יוקם בעיר

הפרויקט ייבנה במסגרת תוכנית ההתחדשות העירונית של השכונה, בתוכנית תמ"א 38/1 ובו תקים החברה 25 דירות חדשות בנוסף ל - 32 הדירות הקיימות. בסופו של המיזם יהיו 2 מבנים בני 7 קומות כל אחד, ובסך הכל 57 יחידות דיור, שיכללו דירות גן, דירות 4 חדרים בשטח של 98 – 117 מ"ר
מערכת ice |  4
פרויקט מגורים חדש בהרצליה (צילום יחצ)
חברת URBANLAND תקים פרויקט מגורים חדש בהרצליה, בשכונת נווה ישראל ברחוב הר מירון 1-3, הממוקם בסמוך לשכונת גליל ים. בהשקעה של כ- 60 מיליון שקלים. במסגרת הפרויקט יחוזקו 2 בניינים קיימים ותיבנה תוספת של קומות. בסופו של המיזם יהיו 2 מבנים בני 7 קומות כל אחד, ובסך הכל 57 יחידות דיור, שיכללו דירות גן, דירות 4 חדרים בשטח של 98 – 117 מ"ר. דירות אלה, יהיו עם מרפסות בשטח של 8 – 16 מ"ר, דירות 5 חדרים בשטח של 115 – 131 מ"ר. ודירות פנטהאוז בשטח של 120 – 130 מ"ר עם מרפסות רחבות ידיים בשטח של 94 – 124 מ"ר. בנוסף, בפרויקט ישתלב מערך חניות, שייתן שירות חניה רובוטית לכל דירה. הפרויקט החדש סמוך לפארק הרצליה ולמרכזי חינוך, תרבות, ובילוי ולצירי תחבורה ראשיים.
הפרויקט ייבנה במסגרת תכנית ההתחדשות העירונית של השכונה, בתוכנית תמ"א 38/1 ובו תקים החברה 25 דירות חדשות בנוסף ל - 32 הדירות הקיימות. הפרויקט מלווה משפטית על ידי משרד עו"ד גורניצקי והבעלים מלווים על ידי עורכי הדין טל מייק וחיים רבנסרי. שכונת נווה ישראל, הצמודה לגליל ים, מושכת בשנים האחרונות יזמים רבים במסגרת ההתחדשות העירונית של העיר והיא כוללת פרויקטים גדולים בתכנון לצד פרויקטים שהתאכלסו ופרויקטים שנמצאים בשלבי ביצוע מתקדמים בשכונה. במסגרת עבודת מחקר וניתוח מקדימה שביצעה חברת שניר, בית לשיווק נדל"ן אשר ליוותה את תהליך המיתוג והתמחור, מחירי המכירה הצפויים עבור קניית דירות ארבעה חדרים יתחילו בעלות של 3.2 מיליון שקלים ,דירות חמישה חדרים יהיו בעלות ממוצעת של 3.6 מיליון שקלים, ופנטהאוזים סביב 5.5 מיליון שקלים. יזמי הפרויקט הם חברת URBANLAND ומשווקת הפרויקט היא חברת שניר. אדריכל הפרויקט, משרד גיל רייך אדריכלים ניהול ופיקוח נעשה על ידי חברת פליטמן רייך.
 
לדברי רונן רייך, שותף בחברת אורבן לנד: "לאור העובדה שקיימים מבניים רבים אשר אינם מתאימים לפרויקט פינוי בינוי, ולאור הצורך בחיזוק נגד רעידות אדמה, מיגון, שדרוג תשתיות ושיפוץ כולל של המבנים, כדי להביאם למצב חדש ומודרני שאינו נופל מפרויקטים אחרים בשכונה. חברתנו גאה לקדם גם פרויקטים חיזוק משמעותיים באזורי ביקוש, נוסף לפרויקטים פינוי בינוי. זה משווע לחברות עם התמחות הנדסית ויכולת למתן פתרונות תכנוניים, בד בבד עם התמודדות עם מורכבויות רישוי ומתן שרות לבעלי הדירות. הפרויקט מקודם במקביל לפרויקטים נוספים של חברתנו בתחום ההתחדשות העירונית, תמ"א ופינוי בינוי. החברה מובילה כיום כמה פרויקטים, בשלבים שונים בתל אביב, בת ים, הרצליה ובקריות".
לדברי ניר שמול מנכ"ל חברת שיווק הנדל"ן שניר: "מדובר בפרויקט שנמצא בלב אזורי הביקוש, לאותם אנשים שמבקשים לגור בהרצליה בסמיכות לשכונת גליל ים המבוקשת, בלב שכונת הגפן, כאשר מצד אחד הדיירים ייהנו מאזור שקט וכפרי ומצד שני מיקום מצוין בסמוך לעורקי התחבורה המרכזיים של גוש דן. לרגל תחילת שיווק הפרויקט, מציעה חברת שניר למהירי החלטה, דירות יפהפיות ברמות מחירים בפריסייל ברי השגה לעומת המחירים שבהם נמכרות היום דירות בשכונת גליל ים והגפן . לאור העבודה שמדובר בפרויקט חיזוק במסגרת תמ"א 38 סימן 1 גם לוחות הזמנים לאכלוס יהיו קצרים הרבה יותר מפרויקטים של הריסה ובנייה בהתחדשות עירוניות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חריט בריט
    יהונתן 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נוה ישראל לא גליל ים כמו פויקת הגפן יענו גליל ים בתכלס נוה ישראל. אני חושב הכל טרומי שם וחלק עברו תמא.
    סגור
  • 3.
    מה עם שכונות
    גראפילד 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם שכונות שביב, נווה עמל, ועוד הרבה כאלו
    סגור
  • 2.
    מי יקנה דירת תמא שבורה ב3.5 מליון שקל? (ל"ת)
    אביב 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    נכון יותר לאמר , בשורה לעשירי הרצליה !!! (ל"ת)
    נהג מונית 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור