נדל"ן ותשתיות

פרויקט הענק בחיפה עולה שלב: בכמה נמכרת דירת 5 חדרים?

קבוצת אלמוג סיימה את הפריסל במגדל השני בפרויקט אלמוג בחיפה, במסגרתו נמכרו 32 דירות בסכום כולל של 70 מיליון שקל. כעת, תחל מכירה נוספת כאשר דירת 5 חדרים מכר מעכשיו בסכום שמתחיל ב-2.35 מיליון שקל
מערכת ice |  2
הדמיית פרויקט אלמוג (צילום טוטם)
קבוצת אלמוג מכריזה על סיום הפריסל (מכירה מוקדמת) במגדל השני בפרויקט אלמוג מערב בשכונת נווה דוד בחיפה, לאחר שהחברה הגיעה ליעד, עם מכירה של 32 דירות בסכום כולל של כ-70 מיליון שקל, וזאת תוך כ-6 שבועות בלבד.
מרבית הרוכשים בפרויקט הם תושבי חיפה והסביבה, משפרי דיור ורוכשי דירה ראשונה, בעלי מקצועות חופשיים, אנשי הייטק ועוד. שלוש דירות נמכרו ללקוחות חוזרים שכבר קנו דירה אחת במגדל הראשון ושבו לרכוש דירה נוספת.
 
בעקבות סיום המכירה המוקדמת, עדכנה החברה כעת את המחירים בפרויקט, כאשר דירת 5 חדרים תימכר מעכשיו בסכום שמתחיל ב-2.35 מיליון שקל. החברה ממשיכה להציע הסדרי תשלום נוחים לרוכשים הכוללים מסלול תשלומים גמיש. שיווק הפרויקט מתבצע על ידי חברת שניר גרופ בבעלות ניר שמול, אשר שיווקה בהצלחה גם את המגדל הראשון. 
נירית גולדשטיין, מעצבת פנים תושבת כפר תבור אשר רכשה דירה בפרויקט, אומרת כי "בעלי תמיד רצה לגור ליד הים וזאת הגשמת חלום בשבילו. כאשר שמענו על הפרויקט דיברנו עם חיפאים רבים וגילינו שהם די מקובעים בתפיסה שלהם את השכונה - כל מה שקרוב לים נחשב לאזור לא טוב, והמקומות השווים הם דניה והכרמל. אבל כמי שמגיעים מחוץ לעיר, אנחנו רואים את זה אחרת, אין כמעט מקום בארץ שיש בו בנייה כזאת קרוב כל כך לים, ובטח לא במחירים האלה. כל רצועת החוף הולכת להשתנות, חיפה מתעוררת עם סצנה של ברים, שוק תלפיות ועוד, ולפעמים אנשים תקועים בקונספציה ומפספסים את מה שצומח להם מתחת לאף. כאשת מקצוע אני חושבת שהתכנון של הפרויקט מרהיב, בונים יפה ועל רמה, ההתייחסות לשטח הציבורי ולגינות היא יוצאת דופן, הגמרים ברמה גבוהה וכל האנשים שבאתי איתם בקשר היו מקסימים עם תודעת שירות גבוהה. אני נפעמת מההתנהלות".
לדברי רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג, "המכירה המוקדמת היא הצלחה מסחררת מבחינתנו, עמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו בזמן קצר מאוד, בתקופה מורכבת בשוק הנדל"ן ובמציאות של ריבית גבוהה, בזמן שבפרויקטים רבים מדווחים על האטה במכירות. החברה הופתעה לטובה מהביקוש הגבוה, הדבר מוכיח שכאשר לקוחות מזהים מוצר מצוין במחיר הגיוני הם מצביעים ברגליים ולא מהססים לסגור עסקה". 
פרויקט "אלמוג כרמל מערב" הנבנה כיום בנווה דוד כולל את מגדלי המגורים העתידים להיות הגבוהים ביותר בחיפה, ויהיו בני 27-30 קומות. המגדל הראשון נמצא כבר לקראת סיום ביצוע ועתיד להימסר לרוכשים השנה, ואילו המגדל השני קיבל היתר בסוף 2022 ונמצא כעת בשיווק.
המגדל שנמצא כעת בשיווק כולל 166 יח"ד, בתמהיל דירות של 4 ו-5 חדרים וכן דירות מיוחדות. דירות 4 חדרים המוצעות במלאי הינן בשטח של בין 84 ל- 100 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של 10 עד 20 מ"ר. דירות 5 חד' המוצעות הינן בשטח של כ-122 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ-23 מ"ר. בכל מגדל 4 מעליות מהירות, חדר עגלות ואופניים, לובי מפואר ומעוצב ממנו יציאה למועדון הדיירים (חדר גיימינג ופנאי). הפרויקט נבנה על קרקע בשטח עצום של 16 דונם, וכולל פיתוח סביבתי נרחב לרווחת התושבים, בין היתר בריכה אקולוגית, גינות, אזורי ישיבה מוצלים, מתקני שעשועים, ספורט אתגרי ועוד. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים החיפאי שוורץ-בסנוסוף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדינה אליטיסטית שבונה דירות לבעלי אמצעים בלבד
    מחליא 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למעוטי יכולת מאפשרים דירות בסטנדרט נמוך
    סגור
  • 1.
    כל רצועת החוף עומדת להשתנות ?
    קובי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואי תגידי את זה לכל השכנים שלנו שחתומים פה בשער עלייה ובכל שכונות החוף על פינוי בינוי ומחכים לזה 20 שנה בערך.בחיפה הדברים זזים בקצב של חיפה.רצועת החוף תשתנה זה בטוח אבל אם אתם כרגע זוג שהתחתן רק הנכדים או הנינים יזכו לראות את זה.זה יקח 30 שנה לפחות ומי שאומר אחרת-משקר, או חי באשליה.
    סגור