נדל"ן ותשתיות

קבוצת בראל מקדמת פרויקט התחדשות עירונית בקריית ביאליק

בפרויקט פינוי בינוי, שימוקם בשכונת צור שלום, יבנו כ-660 יחידות דיור בחמישה מגדלים

מערכת ice |  1
בניין בצור שלום (צילום קבוצת בראל)
קבוצת בראל מקדמת פרויקט פינוי בינוי גדול בשכונת צור שלום בקריית ביאליק. במסגרת הפרויקט תהרוס החברה כ-121 דירות בבנייני רכבת ישנים שנבנו בשנות ה-60, במפגש הרחובות ז'בוטינסקי – לוחמי הגטאות – הפרטיזנים ובמקומן היא תבנה כ-660 יחידות דיור בחמישה מגדלים.
הפרויקט נמצא בשלבי תכנון ראשוניים בידי האדריכל תמיר לזר ממשרד תמיר אדריכלים מקריית חיים, ובחודש שעבר החברה החלה בחתימה על חוזי פינוי בינוי מול בעלי הדירות במתחם.
את בעלי הדירות במתחם מייצגת עו"ד הילה סולומון מוגילבסקי ממשרד רולוף-יונאי שבחיפה ואת קבוצת בראל מייצג משרד עוה"ד לאור ושות' מנהריה.
אמנון מחרז מנכ"ל יזמות בקבוצת "בראל", ציין: "אנחנו מודים לבעלי הדירות על האמון בחברה, אנחנו גאים להיות חלק ממהפכת ההתחדשות העירונית בצפון הארץ. אם עד לאחרונה רוב רובם של פרוייקטי ההתחדשות העירונית התבצעו במרכז הארץ, בתקופה האחרונה, ככל שהביקושים לדירות באזור הצפון עלו ואיתם גם מחירי הדירות, אנחנו רואים עוד ועוד פרויקטים שיוצאים לדרך. האמירה שאין כדאיות כלכלית לפרוייקטי התחדשות עירונית בצפון כבר אינה מדויקת וכחברה יזמית ומבצעת אנחנו מאמינים כי ביכולתנו להקים פרויקטים כדאיים של התחדשות עירונית שכל הצדדים יצאו מהם נשכרים".
קבוצת בראל היא קבוצת בנייה ויזמות ותיקה, פעילה משנת 2003 ומתמחה בניהול, ביצוע ויזמות של מגוון פרויקטים בתחום הנדל”ן למגורים, לרבות מגדלים, וכן בתחום המשרדים והמסחר.
בקרוב תחל החברה בביצוע של פרויקט נוגה, פרויקט הפינוי בינוי הראשון בנוף הגליל ובמחוז הצפון כולו. במסגרת הפרויקט, החברה יחד עם חברת תירוש, יבנו 778 יחידות דירות חדשות, במקום 120 יחידות דיור קיימות. לצד תוספת המגורים המשמעותית, יוקצו גם שטחים למשרדים בשטח של 3600 מ"ר, שטחי מסחר בהיקפים של כ-5000 מ"ר, מבני ציבור ושטחים ירוקים משמעותיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קיימת סבירות גבוהה ביותר לקריסת צמד בניינים בפתח תקווה
    יעל ויצחק בלכמן 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להלן מכתבנו בהשמטת שמות: תגובה זו היא תמצית שבתמצית של מכתבנו הכולל 3.5 עמודים. 1.5.2023 לכבוד: ראש העיר פתח תקווה, מהנדס העיר פ"ת, הוועדה המקומית לתכנון ובניה פ"ת. – א.ג.נ. (מכתבנו מפורסם בפוסט חשבון הפייסבוק izhak blechmn הנידון: לאחר שהועדה המחוזית לתכנון ובניה מחוז המרכז לא התייחסה לתצהיר חברת החקירות מהגדולות במדינה המצורף והמפורט בהמשך, נשארה מלוא האחריות לגבי הסיכונים ההנדסיים בבקשה 20191647 עליכם, גם ועדת הערר המחוזית מחוז המרכז וגם בית המשפט המחוזי מחוז המרכז כאשר דחו את ערעורינו השאירו את מלוא האחריות לגבי הסיכונים ההנדסיים עליכם, ומכאן מכתב התנגדותנו זה לאישור בקשה 20191647 צה"ל 24-26 פ"ת לפי תמ"א 38/1 מצורף תצהיר חברת החקירות מהגדולות במדינה (להלן: חברת החקירות) לפי 7 סעיפי פרק זה יש לפסול את חוות הדעת של המהנדס הקובע. מהנדס העיר פ"ת מינה את המהנדס הקובע להכריע במחלוקות בין אינג' שי וקסמן שאת חוות הדעת שלו הגשנו לבין מהנדס היזם בפרויקט צה"ל 24-26 פ"ת. המהנדס הקובע הועסק ע"י החברה הראשית בקבוצה אליה משתייך יזם פ' צה"ל 24-26 פ"ת בפרויקט מ
    סגור