נדל"ן ותשתיות

המיליארדר ישראל אנגלנדר רוכש את הווילה הצרפתית של מייסד מיקרוסופט

וילת הענק בלוקשיין היקר ביותר בצרפת, נרכשה ע"י המיליארדר היהודי ישראל אנגלנדר; הווילה, שנבנתה ע"י ידידו של מלך אנגליה בתחילת המאה שעברה, הייתה וילת הנופש של מייסד מיקרוסופט פול אלן שמת ב-2018
מערכת ice | 
ישראל אנגלנדר (צילום OpalesqueTV)
המייסד המנוח של מיקרוסופט, פול אלן, החזיק בווילה מפוארת בריביירה הצרפתית, וכעת היא נקנתה על ידי מייסד "מילניום השקעות", המיליארדר ישראל אנגלנדר, כך מדווח בבלומברג.
ה"וילה מרילנד" שוכנת בחצי האי סן-ז'אן-קאפ-פראט בדרום צרפת, המיקום היקר ביותר במדינה. מחיר המכירה אינו רשום במסמכים ציבוריים, אך מתווכים מקומיים אומרים כי הנכס שווה לפחות 100 מיליון אירו (105 מיליון דולר; 406 מיליון שקל).
עם נוף ישר לים ו-10 דונם של גנים מדורגים בסגנון רומי, הווילה בת 18 חדרי השינה בגודל של 2,500 מ"ר, נבנתה בשנת 1904 לבקשת ארתור ווילסון, קצין חיל הים הבריטי וידידו של המלך אדוארד השביעי, ואירח בה קבלות פנים בהן השתתף בין היתר וינסטון צ'רצ'יל. כאשר הנכס היה בבעלותו, מייסד מיקרוסופט פול אלן בילה בווילה במהלך הקיץ.
לאחר שמיליארדר הטכנולוגיה מת ב-2018, בגיל 65, רוב ההכנסות ממכירת נכסיו הלכו לתמיכה במטרות פילנתרופיות הקשורות לאמנות. בשנה שעברה מכרו מנהלי העיזבון של אלן 60 יצירות אמנות מהאוסף שלו תמורת שיא של 1.5 מיליארד דולר.
לבעלים החדש, אנגלנדר, יש שווי נקי של 11.4 מיליארד דולר, לפי בלומברג. 
המכירה מהווה את אחת מעסקאות הנדל"ן הגדולות של השנה שנעשו על ידי אדם פרטי. חבויה בין מונקו לניס ובולטת אל הים התיכון, סן-ז'אן-קאפ-פראט זכתה לכינוי "חצי האי של המיליארדר" לאחר שמשכה אליה בני מלכות, אייקונים הוליוודיים, מיליארדרים טכנולוגיים ואוליגרכים רוסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה