נדל"ן ותשתיות

נוסעים על קורקינט חשמלי? ההטבה שמגיעה לכם עבור ימי המלחמה

חברת הקורקינטים השיתופיים Lime קשרה על כ-3,000 הקורקינטים שלה בגוש דן סרט צהוב להעלאת המודעות ל-241 השבויים הישראלים בידי החמאס. החברה מאפשרת למתנדבי החמ"לים ולמפוני העוטף - נסיעות בחינם
מערכת ice | 
קורקינטים מבית ליים למען תושבי העוטף (צילום יח"צ ליים)
חברת Lime קושרת קורקינטים עם סרטים צהובים - "לא ניתן שיישכחו": 30 יום לאחר אירועי ה-7 באוקטובר, חברת הקורקינטים השיתופיים Lime קשרה על כ-3,000 הקורקינטים שלה בגוש דן סרט צהוב להעלאת המודעות ל-241 השבויים הישראלים בידי החמאס.
נוסף על כך, מאפשרת החברה למתנדבי החמ"לים השונים בגוש דן וכן, למפוני העוטף שלנים בבתי מלון ודירות בתל אביב, נסיעות בחינם על כלי החברה באמצעות קוד קופון ייעודי. על פי נתונים כספיים מרכזיים למחצית הראשונה לשנת 2023 שפרסמה החברה, שמשקפים את העלייה בביקוש לאופניים וקורקינטים חשמליים שיתופיים ברחבי העולם.
 
במחצית הראשונה של השנה הגיעה Lime ליותר מ-250 מיליון דולר ברוטו בהכנסות הנובעות מהזמנות של נסיעות, עלייה של 45% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2022. ליים גם רשמה רווח לפני מיסים חיובי של 27 מיליון דולר לראשונה בתקופת זמן של חציון, עם שיפור של כ-29%. תוצאות החציון מדגישות את המומנטום המתמשך של Lime לאחר שנת 2022 שבה השיגה רווח מתוקן חיובי במהלך השנה כולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה