נדל"ן ותשתיות

צפון ת"א מתחדשת: בניין הבוטיק היוקרתי יוצא לדרך

פרויקט מגורי היוקרה ברחוב אלחריזי בתל אביב קיבל טופס אכלוס. הפרויקט נבנה במסגרת תמ"א 38/2 ויחליף בניין ישן בן 4 קומות שנבנה בשנות ה-40. "האכלוס הסתיים שלושה חודשים לפני הזמן המיועד"
מערכת ice | 
פרויקט אלחריזי תל אביב (צילום בני ונטורה)
קבוצת אלמוג מודיעה כי התקבל טופס אכלוס לפרויקט המגורים ברחוב אלחריזי פינת רחוב אבן עזרא ברובע 3 בתל אביב. מדובר בפרויקט בוטיק יוקרתי שנבנה במסגרת תמ"א 38/2 (הריסה ובניה) במסגרתו נהרס בניין וותיק בן 4 קומות ובו 11 דירות ובמקומו נבנה בניין עם 19 דירות חדשות.
הבניין הוותיק באלחריזי אשר נבנה בשנות ה-40 התאפיין בדירות קטנות ללא חניה ומעלית. הבניין החדש אשר נבנה במקומו, תוכנן בידי האדריכל רועי פישר ומתנשא לגובה 6 קומות עם 19 יחידות דיור, מעלית ומרתף חנייה בן 3 קומות ללא מתקני חניה.
 
הדירות אשר יצאו לשיווק נמכרו בתוך זמן קצר, לאור הביקוש הגדול לאזור וכעת נותרה לשיווק הדירה האחרונה בבניין - דירת פנטהאוז המשתרעת על פני קומה שלמה, שטחה עומד על  כ- 157 מ"ר עם מרפסת בגודל של כ-100 מ"ר. לדירת הפנטהאוז יוצמדו שתי חניות תת קרקעיות.
בעלי הדירות הוותיקים שהחלו את התהליך עם קבוצת אלמוג לפני כ-6 שנים, קיבלו שדרוג משמעותי בדמות דירה חדשה בגודל דירתם הקודמת ובה ממ"ד, מרפסת שמש של 10-12 מ"ר, וכן חנייה תת קרקעית.
לדברי ערן צין מנציגות בעלי הדירות, "כנציגות הדיירים התנהלנו מול מספר חברות בידיעה כי ביצוע הפרויקט יהיה מאתגר לאור מבנה המגרש. במהלך הבניה ועפ"י חוות הדעת של היועצים ששכרנו החברה התנהלה באופן מקצועי ואיכותי. בנוסף, הצליחה להקדים את האכלוס בשלושה חודשים לפני הזמן המיועד. בזמנים לא פשוטים כאלה זוהי בשורה מבורכת עבורנו".
רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג: "מדובר בפרויקט נוסף של קבוצת אלמוג בליבה של תל אביב במקום נחשק ומבוקש. העובדה שמדובר בבניין בוטיק, קטן וייחודי אפשרה לנו לתכנן ולבצע פרויקט בסטנדרטים גבוהים ביותר ולהעניק לדיירים הוותיקים תמורה נאה מחד וכן להתאים את התכנון והמפרטים לצרכי הרוכשים באזור ובכך להיות אטרקטיביים. על כך יעידו הביקושים הגבוהים ומכירת הדירות המהירה".
"לצערנו, היום יותר מתמיד אנחנו עדים לחשיבות של ממ"ד בדירה אפילו באיזור המרכז, אם בעבר התחדשות עירונית הייתה נחשבת כפריבילגיה ונתונה לכוחם של הדיירים להתאחד מול יזם ולקדם את ההליך, הרי שהיום זה משהו שצריך לעלות לראש סדר העדיפויות אצל הרשויות המקומיות והמדינה".
רובע 3 בתל אביב מתפרס על פני שטח של כ-2,400 דונם בין הרחובות אבן גבירול במזרח, בוגרשוב בדרום, נחל הירקון בצפון וחוף הים במערב. על פי תכנית הרובעים, זכויות הבניה מאפשרות תוספת של 8,000 יח"ד בלבד לאור העובדה שחציו של הרובע כולל כמחצית מהעיר הלבנה, המוכרזת בתור אתר מורשת עולמי של אונסק"ו, כך שקיימת הגבלת גובה לבנייה באזור, וזכויות הבנייה ברובע זה מצומצמות יותר. כתוצאה מכך, הפרויקטים ברובע 3 עם בעיקר תוספת בנייה לבניין קיים, באזורים אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה