נדל"ן ותשתיות

מגדלי היוקרה בחיפה: הכירו את פרויקט הנדל"ן שמשגע את הצפון

קבוצת אלמוג היוזמת והמבצעת של פרויקט "אלמוג כרמל מערב" בנווה דוד חיפה, מודיעה כי החל שיווק המגדל השלישי והאחרון בפרויקט, מגדל "ריף פרימיום", שיתנשא לגובה 27 קומות ויכלול 110 דירות
מערכת ice | 
אלמוג כרמל מערב (צילום olin)
קבוצת אלמוג היוזמת והמבצעת של פרויקט "אלמוג כרמל מערב" בנווה דוד חיפה, מודיעה כי החל שיווק המגדל השלישי והאחרון בפרויקט. מגדל "ריף פרימיום" הנחשב ליוקרתי ביותר מבין שלושת המגדלים, יתנשא לגובה 27 קומות ויכלול 110 דירות במפרט גבוה ביותר, עם ארבע דירות בלבד בכל קומה. 
תמהיל הדירות במגדל כולל דירות 4 ו-5 חדרים, דירת גן ופנטהאוזים מרהיבים. הבניין יבנה מעל 7 קומות מרתף חנייה תת קרקעי, יכלול 2 כניסות וחדר כושר לרווחת הדיירים, בצדו המזרחי תוקם גינה לרווחת הדיירים. מהחברה נמסר כי המפרט הטכני של הדירות עשיר וכולל מיזוג אוויר, חשמל חכם, אריחים משודרגים ועוד תוספות. 
 
לרגל השקת המגדל השלישי, יוצאת אלמוג עם מבצע מכירות מוקדם ל-18 דירות בלבד הממוקמות בקומות הגבוהות החל מקומה 13 ועד לקומה 26. במסגרת המבצע תינתן הנחה של 3% ממחיר המחירון ותנאי תשלום מיוחדים 85-15 ללא הצמדה למדד.
בתקופת המכירה המוקדמת שתחל השבוע ותסתיים בסוף מרץ, תוצע דירת 4 חדרים בקומה 13 בשטח של כ-98 מ"ר עם כ-22 מ"ר מרפסת, מחסן וחניה במחיר של 2,126,000 שקל. דירת 5 חדרים בקומה 13 בשטח של כ-126 מ"ר יחד עם כ-24 מ"ר מרפסת, מחסן ו-2 חניות מוצעת למכירה ב-2,724,000 שקל. 
פרויקט "אלמוג כרמל מערב" הנבנה כיום בשכונת נווה דוד המתחדשת, כולל את שלושת מגדלי המגורים הגבוהים ביותר שנבנו עד כה בחיפה, אשר מתנשאים לגובה של 27-30 קומות. המגדל הראשון אוכלס בקיץ האחרון, ומכירת הדירות בבניין השני מתקדמת בהצלחה, כאשר שני שליש מהדירות כבר נמכרו. מאז החל השיווק זוכה הפרויקט לביקושים גבוהים ועל כך יעידו המחירים שטיפסו בשיעור של כ 40% ויותר בארבע השנים האחרונות.
פרויקט "אלמוג כרמל מערב" הממוקם כ-600 מטר (קו אווירי) מקו החוף, נבנה על שטח עצום של כ-16 דונם וכולל פיתוח סביבתי נרחב לרווחת התושבים, בין היתר בריכה אקולוגית, גינות, אזורי ישיבה מוצלים, מתקני שעשועים, ספורט אתגרי ועוד. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים החיפאי שוורץ-בסנוסוף. על פי נתוני החברה מרבית הרוכשים בפרויקט הם תושבי חיפה והסביבה, משפרי דיור ורוכשי דירה ראשונה, בעלי מקצועות חופשיים, אנשי הייטק ועוד. 
המגדל השלישי והאחרון בפרויקט היוצא לשיווק בימים אלו, הוא מגדל פרמיום ובו 4 דירות בקומה. המגדל כולל חדר כושר, מועדון דיירים, גינה לרווחת הדיירים ומפרט עשיר הכולל בין השאר, אריחים בגודל 100 על 100, בית חכם ומיזוג אוויר מלא.
לדברי רקפת להב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג, "רוב הרוכשים בפרויקט אלמוג כרמל מערב קונים את הדירות למטרת מגורים, עובדה המהווה בעיני הבעת אמון מלאה בפרויקט וכמובן בפוטנציאל של האזור, הניכר לעין לאחר אכלוס המגדל הראשון והפיתוח הסביבתי שהושלם סביבו".
עוד הוסיפה: "ניתן לומר כי רובע הים של חיפה הפך בשנים האחרונות למתחם מגורים מבוקש, קצב המכירות והביקושים נותר גבוה גם בתקופה מאתגרת זו. מכאן ההוכחה שפרויקטים המתוכננים היטב במסגרת התחדשות עירונית הנם הצלחה כבירה לעיר ולתושבים, וכאשר רוכשים פוגשים מוצר איכותי ומחיר נגיש, הם לא מהססים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה