נדל"ן ותשתיות

שמונה חודשים לפני הזמן: מגדל המגורים הגבוה בחיפה אוכלס

קבוצת אלמוג מודיעה היום שהחלה באכלוס של המגדל הראשון בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" בחיפה - שמונה חדשים לפני הזמן. המגדל מתנשא ל-28 קומות ובו 161 דירות, ונכון למועד האכלוס הוא בניין המגורים הגבוה ביותר בעיר
מערכת ice | 
אלמוג כרמל מערב (צילום לביא צילומי אוויר)
קבוצת אלמוג מודיעה היום שהחלה באכלוס של המגדל הראשון בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" בחיפה - שמונה חדשים לפני הזמן. המהלך התאפשר תודות לייעול הליכים שאפשר קיצור לוחות זמנים ניכר.
המגדל מתנשא ל-28 קומות ובו 161 דירות, ונכון למועד האכלוס הוא בניין המגורים הגבוה ביותר בעיר. מדובר בבניין הראשון מבין שלושה. הבניין השני כבר מחזיק בהיתר בנייה, מוצע לשיווק ובנייתו עתידה להתחיל בספטמבר הקרוב, מייד לאחר הריסת הבניינים הישנים. למעלה ממחצית מהדירות בבניין השני כבר נמכרו עוד בטרם ההריסה.בתחילת הדרך כאשר הקבוצה החלה לקדם את הפרויקט, רבים התקשו להאמין כי השכונה הוותיקה אכן תשנה את פניה, אולם כיום שינוי זה הוא חלק מהמציאות המתהווה בתוך תוכנית הדגל של שכונות החוף בעיר חיפה.
לדברי רקפת להב, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג: "אכלוס הוא תמיד רגע מרגש, הן עבור הדיירים החדשים והן עבורנו, במקרה הזה הדבר נכון שבעתיים. הדיירים נכנסים למגדל חדש ומפואר שנבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם שטחים ציבוריים מרהיבים, 2 לובי מעוצבים, גינה אקולוגית בשטח של כ-800 מ"ר עם בריכת דגי נוי ענקית, מועדון דיירים וחדר גיימינג חדשני ומאובזר, כל זה במחיר שיכלו לעמוד בו. שיווק המגדל השני מתנהל כיום בהצלחה מרובה, המסקנה היא שהביקושים בעיר חזקים ויציבים ולקוחות מצביעים ברגליים במקום שבו מזהים שכונה שיש לה עתיד, ובמחיר בר השגה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה