נדל"ן ותשתיות

החל מ-1.9 מיליון שקל לדירה: הפרויקט המסקרן יוצא לדרך

פרויקט RED אשקלון של קבוצת אלמוג בשכונת עיר היין יוצא לדרך עם תחילת שיווק הדירות. בפרויקט תוכלו למצוא דירות בנות 3, 4, ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים במחיר שמתחיל ב-1.9 מיליון שקל
מערכת ice | 
אלמוג RED אשקלון (צילום הדמיית יום 3D)
קבוצת אלמוג מודיעה על תחילת השיווק בפרויקט חדש בעיר היין אשקלון. פרויקט RED אשקלון אשר עתיד לכלול 90 דירות בארבעה בנייני בוטיק בני 7 קומות, מחציתן מיועדות לזוכי פרויקט "מחיר מופחת" והאחרות מיועדות לשיווק בשוק החופשי. 
תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, כאשר מחיר דירה בפרויקט יחל ב-1.9 מיליון שקל לדירת גן 3 חדרים בשטח של כ-78 מ"ר עם גינה בשטח של כ-61 מ"ר. 
 
בשנים הקרובות צפויות להיבנות בשוכנה כ-11 אלף יחידות דיור ומעל ל-800 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, אשר יכללו פארק תעשייה חדש ופארק הייטק על שטח של כ-85 אלף מ"ר. 
רקפת להב, סמנכ"לית השיווק של קבוצת אלמוג, מסרה: "זהו הפרויקט הראשון שלנו באשקלון, עיר שרשמה התפתחות עצומה בשנים האחרונות ונהנית מביקוש גבוה הנובע מנגישות נוחה באמצעות רכבת ורכב פרטי, איכות חיים וקרבה לחוף הים לצד בנייה ענפה של שכונות אוטונומיות עם היצע דירות מגוון. השכונה תוכננה באופן הוליסטי ונותנת מענה לכל הצרכים של תושבים כיום - נגישות, תעסוקה, פנאי, תרבות, ספורט ועוד, כל זה במחיר שצעירים עדיין יכולים לעמוד בו ולהבטיח לעצמם דירה חדשה בשכונה חדשה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה