השוק

נוסטרומו מציגה: פרויקט הדגל במלונות היוקרה בלוס אנג'לס

החברה משיקה מתקן אגירת אנרגיה ייחודי ומתקדם במלונות בוורלי הילטון ו-וולדורף אסטוריה בבוורלי הילס, קליפורניה
מערכת ice | 
מתקן האגירה (צילום נוסטרומו)
נוסטרומו, המפתחת ומייצרת מערכות אגירת אנרגיה בבניינים, השיקה היום את פרויקט הדגל שלה - מתקן אגירת אנרגיה ייחודי ומתקדם - במלונות בוורלי הילטון ו-וולדורף אסטוריה בבוורלי הילס, קליפורניה. מתקן האגירה, בהספק של 1.4 מגה וואט לשעה, יאפשר לבתי המלון להפחית את היקף פליטות גזי החממה ולעמוד ביעדי האקלים שהציבו הנהלות בתי המלון, תוך חיסכון משמעותי בעלויות החשמל.
זהו המתקן הראשון בארה"ב בתחום המלונאות שמיישם את הטכנולוגיה של נוסטרומו. המתקן צפוי להניב ללקוח חיסכון כספי של כ-150,000 דולר בשנה, שעשוי אף לגדול יחד עם העלייה העתידית הצפויה במחירי החשמל וזיכוי מס (Investment Tax Credit) בשיעור של 30%, שנקבע כחלק מחבילת התמריצים של הממשל בארה"ב למאבק בשינוי האקלים. המתקן קודם בשיתוף פעולה של בעלי המלונות, חברות ניהול הנכסים המובילות Alagem Capital Group ו-Cain International, ונוסטרומו.
 
לצד הפעלתו השוטפת, מתקן האגירה ישמש גם כמרכז מבקרים והדגמה עבור לקוחות פוטנציאליים של נוסטרומו בארה"ב. את המתקן כבר החלו לפקוד מנהלים בחברות חשמל בינ"ל, חברות הנדסה, רגולטורים ולקוחות פוטנציאלים, במטרה להתרשם מהמערכת. מרכז המבקרים צויד בין היתר באמצעים אודיו-ויזואליים מתקדמים וטכנולוגיית VR לצורך המחשת הטכנולוגיה והשפעתה על האקלים ומשק האנרגיה.
קליפורניה, שוק היעד העיקרי של נוסטרומו, היא מהמדינות המובילות בארה"ב במעבר לאנרגיה מתחדשת ובהשקעות באגירת אנרגיה. שילוב של קצב חדירה מהיר של אנרגיה סולארית, אקלים חם וגלי חום היוצרים עומסי חשמל קיצוניים, הביא לחוסר יציבות של רשת החשמל ולהפסקות חשמל מרובות בשעות השיא. עומסי החשמל הללו מושפעים באופן ניכר מצרכי מערכות מיזוג האוויר בבניינים, שאחראיות לכמחצית מצריכת החשמל בשעות השיא. המערכת של נוסטרומו נועדה לסייע בהפחתת העומס בשעות אלה.
מתקן האנרגיה כולל תאי אגירה ייחודיים מבוססי מים (IceBrick), הקולטים אנרגיה חשמלית זולה בשעות השפל או מעודפי אנרגיה מתחדשת, אוגרים אותה בצורה של אנרגיית קור, ולבסוף משחררים את האנרגיה בשעות של ביקושי שיא או בעת חוסר באספקת חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת. המתקן מונע שימוש בחשמל מהרשת לקירור בשעות השיא וחוסך בעלויות חשמל וגזי חממה, הוא מתאים לבנייני משרדים, קניונים, בתי חולים, חוות שרתים ולכל בניין בעל מערכת מיזוג מרכזית מבוססת צ'ילר.
"אנו גאים לשתף פעולה עם נוסטרומו ולהביא טכנולוגיה ירוקה ופורצת דרך למלון בוורלי הילטון", אמר דיוויד אסייה, מנכ"ל מלון בוורלי הילטון. "השותפות הזאת נעשית כחלק מהחזון של החברה לעתיד טוב יותר לקהילה".
"אנו גאים שבתי מלון מרשתות מובילות כמו הילטון ו-וולדורף אסטוריה, במיקום אסטרטגי כמו בוורלי הילס, בחרו לאמץ את טכנולוגיית אגירת האנרגיה של נוסטרומו", אמר יורם אשרי מנכ"ל נוסטרומו. "הפרויקט החדש מדגים כיצד בניינים יכולים לקחת חלק מרכזי בשיפור הגמישות של תשתית החשמל ולסייע בהפחתה משמעותית של עלויות החשמל ללקוחות. אנו מצפים שהמערכת החדשה בהילטון תסייע לתהליכי המכירה בארה"ב ולהרחבת פעילות החברה בקליפורניה".
"כבעלים של בתי מלון מובילים, לרבות וולדורף אסטוריה בוורלי הילס, קבוצת Alagem Capital מובילה באימוץ טכנולוגיות חדשניות בתחום הקיימות והסביבה, כאלו שהופכות את הנכסים שלנו למודל לחיקוי עבור אחרים", אמר דיוויד אלגם, סגן נשיא, לייף סטייל מיתוג וטכנולוגיה בקבוצת  Alagem Capital. "אנחנו גאים להיות הראשונים בארה"ב שהתקינו את מערכת האגירה של נוסטרומו, שלדעתנו פותחת הזדמנויות חדשות ותומכת במעבר הקריטי לאנרגיות מתחדשות ובהגנה על הסביבה".
"אנו נרגשים להכריז על השותפות עם נוסטרומו ויישום טכנולוגיית אגירת האנרגיה החדשנית שלה. הטכנולוגיה, מהראשונות מסוגה בארה"ב, תאפשר לנו להפחית את טביעת הרגל הפחמנית תוך חיסכון בחשבון החשמל, כחלק מהמחויבות שלנו לעמוד בסטנדרט קיימות סביבתית", אמר לארי גרין מנהל ב- Cain International. "ביחד עם יתר השותפים לפרויקט, אנו בונים עתיד בר קיימא, עם פתרונות אגירה חסכוניים וגמישים שמטיבים עם בעלי בניינים, רשת החשמל והסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה