מינויים

נוסטרומו מתחדשת: ניר ויימן מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים

חברת נוסטרומו, אשר מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות לאגירת אנרגייה תרמית בבניינים, מדווחת היום (שלישי) על מינויו של ניר ויימן לתפקיד סמנכ"ל הכספים בחברה
מערכת ice | 
ניר ויימן (צילום באדיבות פורום סמנכלי הכספים)
חברת נוסטרומו, אשר מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות לאגירת אנרגייה תרמית בבניינים, מדווחת היום (שלישי) על מינויו של ניר ויימן לתפקיד סמנכ"ל הכספים בחברה. ויימן מגיע עם ניסיון של יותר מ-18 שנה בתחום ולאחר שבשש השנים האחרונות כיהן כחבר הנהלה וכסמנכ"ל הכספים בחברת Naan Dan Jain Irrigation Ltd.
בתפקידו הקודם ויימן ניהל את הפעילות הפיננסית, הוביל תוכניות חשובות ושורה של מהלכים פיננסיים ותפעוליים בהיקף של עשרות מיליוני דולרים. כמו כן, בשנת 2021 הוענק לוויימן אות ההוקרה של פורום סמנכ"לי הכספים על פועלו.
ויימן החל את דרכו בתחום בחברת קודאק ישראל, בה היה אחראי על הכספים ועל הובלת מהלכים ופרויקטים שכללו יצירת תשתית פיננסית חדשה. לאחר מכן כיהן בתפקידי ניהול בכירים בתחום הכספים בחברות דוגמת זרעים גדרה ופיברו. לוויימן תואר שני בניהול בהתמחות במימון וחשבונאות, ותואר ראשון מאוניברסיטת ת"א.
מנכ"ל נוסטרומו, יורם אשרי, מסר: "ניר ויימן עתיר ניסיון בניהול פיננסי, מצויינות תפעולית גלובלית והובלת מהליכים עסקיים מורכבים וגדולים, לרבות מיזוגים, רכישות, מימון פרויקטים ועוד, והוא האדם הנכון לתפקיד סמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה וחבר ההנהלה הבכירה. חשוב לא פחות, ניר חולק עם נוסטרומו ערכים מקצועיים וסביבתיים משותפים רבים ולכן החיבור הזה הוא טבעי והנכון ביותר עבור הפעילות הפיננסית של החברה. בעזרת המקצוענות והניסיון הרב שצבר ניר במהלך שנותיו כסמנכ"ל כספים במספר חברות שונות, הוא יסייע לי יחד עם שאר חברי ההנהלה הנהדרים שלנו להוביל את החברה לצמיחה מהירה והשאת ערך למשקיעים. אנו שמחים ומברכים על הצטרפותו ומאחלים לו הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה