מדדים ומחקרים

השף הישראלי בהישג מטורף: זכה בפעם החמישית ברציפות בכוכב מישלן

גל בן משה, השף הישראלי המצליח, קיבל בשורה אדירה, לפיה המסעדה שלו בברלין, פריזם, זכתה בפעם החמישית ברציפות בכוכב מישלן,  על ידי המגזין הנחשב ביותר בעולם הקולינריה. השף הודה: "מודה שאני מאוכזב שלא קיבלתי כוכב שני"
מערכת ice | 
מטבח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
גל בן משה, השף הישראלי המצליח, קיבל אתמול (חמישי) בשורה אדירה, לפיה המסעדה שלו בברלין, פריזם, זכתה בפעם החמישית ברציפות בכוכב מישלן,  על ידי המגזין הנחשב ביותר בעולם הקולינריה.
השלוחה הגרמנית של מדריך המסעדות המוביל בעולם הכריזה על כך באירוע החשיפה החגיגי שנערך בהמבורג שבגרמניה. בן משה היה נרגש במיוחד והעלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, אליו הוסיף את תיאור הדברים שנכתבו עליו על ידי מישלן.
 
בפוסט שהעלה בן משה הוא כתב: "אני אסיר תודה על כך ששמרתי על הכוכב שלי, אך גם מודה שאני מאוכזב שלא קיבלתי כוכב שני. אבל הטקסט הזה הוא אחד הדברים הכי יפים שאי פעם נכתבו עליי, ואנצור אותו לנצח".
באתר מישלן נכתב על הזכייה של המסעדה של הישראלי בכוכב מישלן: "הבעלים גל בן משה קורץ לשורשיו הישראליים ומקפיד על סטנדרטים אירופיים מודרניים עם יצירות בהשראה לבנטינית. המנות המעניינות שלו, העשויות מחומרי גלם מעולים, גדושות בניגודי טעמים. מעבר לגיוון הגסטרונומי הנהדר הזה, מה שבאמת מרשים פה הוא הנגיעה האישית שלו, שלא תמצאו בשום מקום אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה