מדדים ומחקרים
רמי לוי, אשר עד או יוחננוף: מי הכי זולה בפסח?
סקר לקראת פסח בתחום הדגים קבע: רשת רמי לוי שיווק השקמה ראשונה עם 30% בקרב הלקוחות, במקום השני אושר עד 21%, אחריה יוחננוף 8%, בהמשך חצי חינם 7% וחמישית שופרסל 5%. אלמשהדאוי קינג סטור 5% ,ויקטורי עם תוצאה של 4% בלבד.
סקר גדול של מכון גיאוקרטוגרפיה במדגם ארצי בנושא מה הרשת הזולה ביותר בתחום הדגים לקראת חג הפסח קובע: במקום הראשון "רמי לוי שיווק השקמה" שמקבלת אמון של 30% מקרב הנשאלים.
במקום השני אושר עד עם 21%, במקום השלישי יוחננוף אם 8%, במקום הרביעי רשת חצי חינם 7% , מקום חמישי שופרסל 5%. הסקר שנערך ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב ישראלים במדגם ארצי מייצג של אוכלוסייה (מגזר יהודי וערבי שנדגמו כחלקם באוכלוסייה) - 512 משיבים בנושא רכישת דגים לקראת חג הפסח.
הרשימה כוללות עוד לא מעט רשתות, אבל כאמור רשת רמי לוי שיווק השקמה ראשונה עם 30%, במקום השני אושר עד 21%, אחריה יוחננוף 8%, בהמשך חצי חינם 7% וחמישית שופרסל 5%. אלמשהדאוי קינג סטור 5% ,ויקטורי עם תוצאה של 4% בלבד.
עוד ב-
בחלק התחתון נמצאות מחסני השוק עם 3%, יינות ביתן 2%, טיב טעם 1%, קשת טעמים 1%, פרש מרקט 0%. התשובה אחר קיבלה בסך הכל 14% מכלל הנשאלים, כאשר ייתכן כי חלקם רוכשים במכולת שכונתית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



