מדדים ומחקרים

תנופורט מסכמת שנה חזקה: הרווח הנקי זינק ל-64.7 מיליון שקל

חברת הנדל"ן תנופורט, פרסמה את דוחותיה הכספיים לשנת 2023. החברה מציגה נתונים מרשימים שכוללים עליות במרבית הפרמטרים. כידן דהרי, בעלים ומנכ"ל תנופורט, מסר: "תנופורט ממשיכה לצמוח ומציגה שיא שנתי ב-NOI אשר הסתכם בכ-54 מיליון שקל ומצביעה על עלייה של כ- 20% יחסית לאשתקד"
מערכת ice | 
כידן דהרי וירון אדיב, בעלי השליטה בתנופורט (צילום ישראל הררי)
חברת הנדל"ן המניב תנופורט, פרסמה היום (שני), את דוחותיה הכספיים לשנת 2023. דוחות החברה, מציגים נתונים מרשימים כשבין היתר הרווח הנקי של החברה זינק לכ-64.7 מיליון שקל לעומת כ-17.7 מיליון שקל וההכנסות עלו בכ-17% לכ-82.2 מיליון שקל.
בנוסף, נכון לסוף 2023, שווי נכסי החברה (נדל"ן להשקעה, רכוש קבוע וחלק החברה בחברה כלולה), רשם עלייה של 12% לעומת חודש דצמבר 2022 ויותר מפי 2 מאז שהחברה נרכשה בשנת 2017 כשהוא עמד על כ-1,121 מיליון שקל. 
 
חברת תנופורט, אשר נמצאת בבעלותם של כידן דהרי וירון אדיב פועלת בתחומים של השכרת נדל"ן מניב ומתן שירותי אחסון וקירור וכן בבעלותה תחנות דלק וקרקעות ללוגיסטיקה.
כידן דהרי, בעלים ומנכ"ל תנופורט, מסר: "תנופורט ממשיכה לצמוח ומציגה שיא שנתי ב- NOI אשר הסתכם בכ-54 מיליון שקל ומצביעה על עלייה של כ-20% יחסית לאשתקד. אנו ממשיכים לפתח ולפעול להגדלת והשבחת תיק הנכסים של החברה. לתנופורט תיק נכסים איכותיים בתמהיל מגוון, ומבנה הון איתן. מיום רכישתה של החברה ועד היום הכפלנו את שווי הנכסים, הכנסות החברה והרווחים התפעוליים עלו בחדות בכל הפרמטרים, במקביל להשקעה בפעילות החברה. בימים אלה החברה יוצאת בפינוי של מרכז לוגיסטי חדש בצומת סילבר באשקלון, מה שיגדיל משמעותית את ההכנסות ואת ה-NOI. בכוונתנו להמשיך ולהגדיל את ההכנסות ולצמצם הוצאות כפי שפעלה החברה עד היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה