מדדים ומחקרים

אושר עד או רמי לוי: הרשת הזולה בישראל נחשפת

על פי הבדיקה השבועית ב'קול חי', רמי לוי שב השבוע אל המקום הראשון, כאשר נמצא כי הוא הוזיל את הסל שלו בשני שקלים ו-60 אגורות זאת בשונה מהסל לפני שבועיים, בכך הוא שב אל הפסגה. הסל עולה השבוע ברמי לוי 453.70 שקל. יש חסד שנייה ואושר עד אחריה. ומה הפער מהרשת היקרה ביותר?
מערכת ice |  1
אושר עד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני)
ברדיו קול חי ממשיכים לבדוק את עלויות סל המוצרים ברשתות נבחרות הפונות למגזר החרדי ולעומת הפעם הקודמת, רמי לוי חוזר בבדיקה הנוכחית אל המקום הראשון. המגיש צבי טסלר פרסם אמש [שלישי] את נתוני סל הקניות בהשוואה בין רשתות המזון הגדולות באדיבות פרייסז ורמי לוי שוב בפסגה.
על פי הבדיקה, רמי לוי שב השבוע אל המקום הראשון, כאשר נמצא כי הוא הוזיל את הסל שלו בשני שקלים ו-60 אגורות זאת בשונה מהסל לפני שבועיים, בכך הוא שב אל הפסגה. הסל עולה השבוע ברמי לוי 453.70 שקל.

מה שהביא למהפך והוריד אל המקום השני את רשת יש חסד, שם נמכר הסל ב-461 שקלים, הוא עלייה בשיעור של ששה שקלים וחצי יותר מהבדיקה הקודמת של רדיו קול חי. במקום השלישי אושר עד, שהסל השבוע ירד משמעותית במחיר בשיעור של 11 שקלים לעומת הבדיקה הקודמת, שם תשלמו 473 שקלים.
רשת מחסני השוק למהדרין הסתפקה במקום הרביעי, אבל היא זו שרושמת את ההוזלה הגדולה ביותר לעומת הבדיקה הקודמת. הסל שלה ירד בעלות בכמעט 18 שקלים. 485 שקלים ו-36 אגורות תשלמו עבור הסל שלה
שפע ברכת השם שעמדה במוצאי פסח במקום השני המכובד, צנחה השבוע למקום החמישי עם סל בהיקף של 491 שקלים ו-78 אגורות. זאת שני שקלים יותר מהבדיקה הקודמת. פעם נוספת, רשת שוק מהדרין שהורידה את מחיר הסל בששה שקלים במקום האחרון עם 542 שקלים ו-16 אגורות לסל, פער של 88 שקל מהרשת הזולה ביותר
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה נכנס בזה בארץ
    מזדמן 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי קונה ב400 שקל עוף שלם אחד ושתי מטרנות וטיטולים ואתה מעל ה400 שקל
    סגור