מדדים ומחקרים

מדד אמון הצרכנים בחודש דצמבר עומד על 15%-, שיפור מחודש דצמבר

על פי נתוני הלמ"ס, המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה עומד על ערך חיובי של 5% בחודש ינואר, (במחצית השנייה של ינואר עמד על (2%). אופטימיות זהירה בנוגע למאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית

ארנולד נטייב | 
פתיחת המשק (צילום Magma Images)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (רביעי) את הנתונים מסקר אמון הצרכנים של חודש ינואר 2021. הנתון המעניין: מדד אמון הצרכנים במחצית השנייה עומד על 15%-, בדומה למחצית הראשונה של ינואר (16%-).
ערכי המאזנים המרכיבים את המדד בחודש ינואר 2021: המאזן המתייחס לשינוי שחל במצב הכלכלי של משק הבית בשנה האחרונה עומד על 27%- (במחצית הראשונה 25%-). המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה עומד על ערך חיובי של 5% (במחצית הראשונה 2%), ערכיו החיוביים של מאזן זה מאז המחצית הראשונה של נובמבר (3%), מצביעים על אופטימיות זהירה של הפרטים.
המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה, עומד על 13%-, בדומה לדצמבר (שבו עלה ל-13%- מ-23%- בנובמבר), זוהי עלייה מצטברת של 22 נקודות האחוז בערכו מאז חודש אוקטובר (35%-) והיא מצביעה על מגמת שיפור בציפיות של הציבור. המאזן המתייחס לכוונות של הפרטים לרכישות גדולות בשנה הקרובה בהשוואה לשנה האחרונה עומד על 26%- (בדצמבר 28%-), המאזן נמצא במגמת שיפור מאז חודש אוקטובר שבו עמד על 45%-.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה