מדדים ומחקרים

שומר החומות או אסון הרכבל? אלו הנושאים הכי מדוברים השבוע

מדי שבוע, אתר ice, יגיש לכם את הנושאים המדוברים ביותר ברשת בשבוע האחרון על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו
מערכת ice | 
הנושאים החמים (צילום צלמי פלאש 90 צילום מסך ופול)
שבוע לאחר מבצע שומר החומות, האירווזיון, ישראל נמצאת בפלונט פוליטי, המועמדים לנשיאות פועלים בכנסת בכדי להשיג את התמיכה של חברי הכנסת. משפחה ישראלית נהרגה באסון רכבל בישראל והשיח סביב ועדת החקירה של אסון מירון קפץ שוב לתודעה. אתר ice בשיתוף פעולה עם חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת מביא לכם את הנושאים שהיו הכי מדוברים ברשת בשבוע.
מבצע שומר החומות שנגמר ביום שישי האחרון יצר הכי הרבה היקפי שיח עם 12,090 ועם 226,769 תגובות ושיתופים בנושא. הפלונטר הפוליטי והבחירות יצרו 4,430 היקפי שיח, האירוויזיון והשיח סביב "הסנפת הקוקאין" של הסולן האיטלקי ומיקומה של עדן אלנה במקום ה-17. המועמדים לנשיאות גם היו בנושאים החמים של השבוע לאחר הפגישות של מרים פרץ עם הפוליטיקאים ותמלול השיחות במשפט ישועה בהן הרצוג כינה את יחימוביץ' כלבה. השיח סביב ועדת החקירה של אסון מירון והניסיון לייצר הצעות חוק סביב ואסון הרכבל באיטליה.

הפוסט הויראלי של השבוע התייחס למבצע שומר החומות ושייך לראש הממשלה, בנימין (ביבי) נתניהו שהעלה פוסט שבו הוא סיכם את מבצע שומר החומות. נתניהו כתב: "כשיצאנו יחד למבצע הגדרתי את היעד המרכזי שלו: להנחית מכה קשה על ארגוני הטרור, לפגוע ביכולותיהם ולהשיב את השקט תוך ביסוס ההרתעה. כך בדיוק עשינו. לא הכל ידוע עדיין לציבור, אבל מכלול ההישגים שלנו ייחשף במהלך הזמן. עשינו דברים נועזים וחדשניים, וזאת מבלי להיגרר להרפתקאות מיותרות. אם היה צורך להיכנס קרקעית לעזה, היינו עושים זאת. אבל אני חשבתי שהפעם, אל מול התכלית שקבענו, נוכל להשיג תוצאות טובות יותר בדרכים אחרות ובטוחות יותר. אני רוצה להגיד לכם שתמיד קיימת ביקורת מצד זה או אחר, אבל אני יודע שרוב אזרחי ישראל רואים שפעלנו בנחישות, בתבונה ובאחריות עילאית".
ראש הממשלה הוסיף: "מבצע 'שומר החומות' נועד לשמור על חומות המדינה, אבל אני רואה את השליחות שלי גם לשמור על האימהות, על הבנים, על החיילים שלנו, למנוע מחיר מיותר בחיי אדם. ואכן גרמנו נזק מרבי לחמאס, במינימום נפגעים לישראל וכמובן שאנו דואבים על כל אובדן של חיי אדם. הורדנו על החמאס מכות קשות ביותר ושינינו את המשוואה. אם החמאס חושב שנסבול טפטוף של רקטות - הוא טועה. אנחנו נגיב בעוצמה אחרת על כל גילוי של תוקפנות נגד יישובי העוטף או כל מקום אחר במדינת ישראל. מה שהיה, הוא לא מה שיהיה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה