מדדים ומחקרים

ממשלת השינוי, מכבי חיפה או חודש הגאווה? אלו הנושאים הכי מדוברים השבוע

מדי שבוע, אתר ice, יגיש לכם את הנושאים המדוברים ביותר ברשת בשבוע האחרון על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו
אביחי דלאל | 
הנושאים המדוברים ברשת (צילום אוליבייר פיטוסי אדי ישראל יוסי אלוני ואחמד חטיב פלאש 90)
המון אירועים מטלטלים קרו בשבוע האחרון בכל מיני תחומים בחיים. בספורט נקבעה אלופת המדינה מכבי חיפה וגביע המדינה של מכבי תל אביב, המנדט של יאיר לפיד נגמר כשעלה בידו להקים ממשלה, יצחק בוז'י הרצוג ניצח במרוץ לנשיאות את מרים פרץ, חודש הגאווה שבפתח והשמועות סביב מותו של חסן נסראללה. אתר ice בשיתוף פעולה עם חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת מביא לכם את הנושאים שהיו הכי מדוברים ברשת בשבוע האחרון.
הנושאים המדוברים ביותר בשבוע נגעו דווקא בסוגיות מדיניות-ביטחוניות באופן די צפוי. כשבמקום הראשון נמצאת ממשלת השינוי עם כל הדיווחים על ההתפתחויות והתקדמויות במו"מ בין בנט ללפיד, יחד עם עבאס דרך הועדה למינוי שופטים וכו'.  במקום השני, מועמדים לנשיאות עם מינויו של הרצוג לנשיא הבא בישראל, התייחסותה של מרים פרץ, התגובות שהגיעו לאחר המינוי ועוד. במקום השלישי, מבצע שומר החומות עם חדירת מחבל ליישוב סמוך לרצועת עזה, כתבות וידיעות על פצועים מהמבצע, סיפורים נוספים על האנשים שבתיהם נפגעו במהלך המבצע ועוד. 
נושאים נוספים שדוברו רבות ברשת הם מכבי חיפה עם זכייתה של הקבוצה באליפות המדינה לכדורגל, אחד משחקני הקבוצה (דולב חזיזה) הושעה מנבחרת ישראל לאחר שהפנה קריאות גנאי לעבר קבוצה אחרת וחודש הגאווה פתיחת חודש הגאווה, מצעדי גאווה בירושלים, מצעד הגאווה הקרב בתל אביב ועוד. נועל את השישייה מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה עם הדיווחים על מותו. 
הפוסט הויראלי של השבוע שייך לאלדד יניב בדף הפייסבוק הויראלי "סטטוסים מצייצים". לאחר שבנט החליט להחזיר לחיים את הרעיון של הקמת הממשלה עם יאיר לפיד. באותו הפוסט כתב יניב: "אתה מלך יאיר לפיד עם כל הכבוד לכולם 'שוויתרו': ‏בנאדם 1 עם 17 מנדטים ויתר על הכל. נתן למפלגה של 6 מנדטים ראש ממשלה. ולמפלגות של 6-7 מנדטים: 3 תיקים בלי להשאיר למפלגתו כמעט כלום. ‏בנאדם 1 מחוייב יותר מ-4 מערכות בחירות למה שהבטיח בלי לחרטט: אגו בצד. יותר חשוב לי להחליף את ביבי. אתה מלך  לפיד". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה