מדדים ומחקרים

למה ישראלים נזכרו אתמול בחברה שתובעת את אפל?

חברות משחקים התברגו לצמרת החיפושים, יחד עם רונאלדו, החברה הישראלית הגדולה בהיסטוריה וניקול ראידמן

יאיר מור | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
Epic Games, חברת המשחקים שממתינה בימים אלה לפסק דין של בית המשפט בקליפורניה בתביעה שלה נגד אפל על התנהלות מונופוליסטית בחנות האפליקציות, הובילה את טבלת החיפושים בישראל אתמול, כך לפי הנתונים שמפרסמת גוגל.
הסיבה לכך לא קשורה לאותו משפט, אלא לעובדה שהחברה משתתפת החל מאתמול באירוע וירטואלי בשם Summer Game Fest, שנוסד בשנה שעברה במקום תערוכות הגיימינג השנתיות שבוטלו בעקבות הקורונה. השנה, בחרה החברה לפתוח את מרתון המשחקים של הקיץ בהכרזה על עונה חדשה למשחק הפופולארי פורטנייט, במסגרתה יחוקלו פרסים בשווי שלושה מיליון דולר, כמו גם על משחקים שיוצעו בחינם או בהנחה.
אפיק אינה חברת המשחקים היחידה שהצליחה להתברג בטבלת החיפושים החמים בישראל אתמול: את העשירייה המובילה סגר המשחק Battlefield 2042 מבית Electronic Arts (או בקיצור EA), ששלשום נחשף טריילר ראשון שלו לקראת השקה מתוכננת באוקטובר.
במקום השני נמצאת ניקול ראידמן, שכמעט כל דבר שהיא עושה זוכה לחשיפה רבה – במיוחד הפעם, כשהיא עצמה חשפה קצת יותר מהרגיל בתמונה עסיסית לכבוד יום הולדתה ה-35. הסטארט-אפ הישראלי Monday.com, שמפתח תוכנה לתקשורת וניהול משימות בחברות והונפק השבוע בנאסד"ק בשווי הגבוה ביותר שחברה ישראלית הונפקה בו אי פעם, הגיע למקום השלישי.
השתתפותה של נועה קירל בפרסומת לרשת דור 5 של פלאפון יחד עם הפרזנטור של החברה, יהודה לוי, והלהיט "אמבולנס", הביאה את הזמרת למקום הרביעי. הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו זוכה לשתי הופעות בעשירייה, כאשר שמו המלא נמצא במקום החמישי ושם משפחתו במקום התשיעי. למקום השישי הגיע עוזיה גליל ז"ל, מאבות ההייטק הישראלי, שנפטר בגיל 96.
ניר ברקת, שערך אתמול כנס תמיכה גדול בגני התערוכה והפתיע כשלא הודיע על כוונתו להתמודד בפריימריז בליכוד ואף קרא לנתניהו לדחות אותם, נמצא במקום השביעי. ובמקום השמיני נמצאת קבוצת הכדורסל הפועל חולון, שספגה הפסד טכני לאחר שסירבה לחזור למשחק נגד הפועל גלבוע/גליל עקב הפסקת חשמל ארוכה באולם של האחרונה, והודחה מגמר הפלייאוף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה