מדדים ומחקרים

לברון או מייקל: מי גרף יותר רווחים בהקרנות הבכורה של ספייס ג'אם?

אחרי ציפייה ארוכה של כמעט 25 שנים יצא בסוף השבוע האחרון סרט ההמשך של ספייס ג'אם, "ספייס ג'אם: אגדה חדשה" בכיכובו של לברון ג'יימס. מי הכניס יותר בערב הפתיחה, הסרט המקורי או סרט ההמשך?
מערכת ice |  4
ספייס ג'אם, לברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן (צילום MARCA BASKET)
אחרי ציפייה ארוכה שנים של מעריצי הסרט המקורי, ולאחר כמעט שנתיים מרגע ההכרזה כי אכן יצא סרט המשך בכיכובו של לברון ג'יימס שירש את מייקל ג'ורדן בתפקיד כוכב הסרט, סוף סוף בסופ"ש האחרון יצא לאור "ספייס ג'אם: אגדה חדשה". ובדומה להשוואות המקצועיות שעושים לא מעט בין השניים, נשאלת השאלה מי הכניס יותר בערב הבכורה של הסרט שלו?
נתחיל קודם כל בתקציבי הסרטים. ספייס ג'אם המקורי בכיכובו של גורדן ששוחרר בשנת 1996, נעשה בתקציב של 80 מיליון דולר. סרט ההמשך של ג'יימס נעשה בתקציב מעט יורת גבוהה של 100 מיליון דולר. יחד עם זאת, הסרט משנות ה-90 זכה בסופ"ש הבכורה שלו בארה"ב וקנדה להכנסה של 27.5 מיליון דולר מ-2,650 אולמות קולנוע בהם שודר.
לעומתו, הסרט בכיכובו של לברון ג'יימס שוחרר בסוף השבוע האחרון לכ-3,965 אולמות קולנוע ומדובר בכמעט פי שתיים יותר אולמות קולנוע שיכולים היו להקרין את הסרט בערב הבכורה מקודמו. בארה"ב וקנדה השיג הסרט בערב הבכורה שלו כ-13.5 מיליון דולר, כשבתום הסופ"ש הוא חצה עם רף 30 מיליון הדולר.
יחד עם זאת, צריך לזכור כי סרט ההמשך משודר בתקופת הפוסט קורונה וכשהמגפה עדיין משתוללת ולכן ההקרנות לוו עם לא מעט הגבלות בכניסה לבתי הקולנוע השונים ברחבי אמריקה הצפונית. למרות זאת, ערב הבכורה של סרט ההמשך נחשב לבעל ההכנסה השלישית בגודלה באולמות הקולנוע עם הניסיונות לחזור לשגרה, כשבשיא עדיין מחזיק סרט 'האלמנה השחורה' של מארוול.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יותר מוצלח
    אלעד 08/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי בסרט עם הילדים נראה לי יותר מוצלח מ1
    סגור
  • 3.
    טעות בחישוב
    דנבר 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ניקח את 27.5 מליון של שנת 1996 ונוסיף להם הפרשי הצמדה, ריבית וקרן יוצא שהסכום שווה היום 45.29 מליון. אז אפשר להגיד שמייקל שוב עקף..
    סגור
  • 2.
    שחקן
    גילי 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מייקל ג'ורדן יש רק אחד!!! שכחתם את התקופות השונות שהסרט הראשון הוקרן, המדיה התקשורתית וכו....עם כל הכבוד מייקל היה ונישאר מספר אחד, אגדת כדורסל.
    סגור
  • 1.
    פתטי
    צדק תרדוף 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השוואה בין 2 סרטים בהפרש של 25 שנה זה מגוחך.אבל יותר מגוחך להשוות כל הזמן בין גורדן לחברון.גורדן היה ויישארו הגדול מכולם.לברון זה מכונת יחצ"נות ותו לא.נוא לא מגרד את היכולות והוינריות של ג'ורדן.רז די עם. שטויות
    סגור