ויראלי

צפו: הפאדיחה המטורפת של חדשות 12 בכיכוב לברון ג'יימס ומייקל ג'ורדן

לא ברור כיצד, אבל הכתבה שסיקרה את עליית הסרט 'ספייס ג'אם 2' בו לברון בתפקיד הראשי במקום אגדת העבר של ה-NBA מהסרט המיתולוגי מ-1996, הפכה לפארסה של ממש כשבטעות הופעה של ג'ורדן מהסרט 'הריקוד האחרון' הוכנסה כתגובה לג'יימס
כפיר אדר |  3
מייקל גורדן מגיב ללברון (צילום צילום מסך חדשות 12)
פארסה של ממש נרשמה בידיעה של חדשות המסקרת את עליית הסרט החדש 'ספייס ג'אם 2' בכיכובו של לברון ג'יימס בהמשך לסרט המיתולוגי מ-1996 בו נצץ מייקל ג'ורדן, אגדת העבר של ה-NBA.
בידיעה ששודרה בזמן צפיית שיא, סרטון המביא 'תגובה' כביכול של ג'ורדן לשאלה 'האם הפסקת לצפות בטריילר לסרט כי לברון ג'יימס שחקן טוב יותר ממך' ועל כך הוא צוחק בקול ושואל 'מה זה הדבר הזה' כאילו היה התגובה האמיתית שלו נכנסה פנימה והייתה חלק מהידיעה.
אלא, שמדובר בסרטון פארודי על הסרט 'הריקוד האחרון' ששודר בנטפליקס וגולל את הקריירה של מייקל ג'ורדן והזכייה של שיקגו בולס בהובלתו ב-1998 לזכייה באליפות ה-NBA ולא בתשובה אותנטית שלו בשאלה לסרט של קינג ג'יימס.
הדף הסאטירי 'כדורסל שפל' כמובן לא נשאר אדיש: "ובוקר טוב גם לחדשות 12 שאיכשהו אכלו את הבלוף של וידאו ערוך שבו ג'ורדן "מגיב" לטריילר של ספייס ג'אם 2 כשבמציאות אלו חלקים מהסדרה "הריקוד האחרון". כי למה צריך לעשות עבודה עיתונאית כשאפשר גם לא?".
הסרט ייצא באופן רשמי ב-16 ביולי השנה  25 שנים אחרי שהכוכב של הסרט הראשון מייקל ג’ורדן עשה זאת עם באגס באני ושבר את הקופות עם הלהיט שמוכר לכולם. לברון  שבקריירה שלו הולך בדרכו של ג'ורדן עכשיו ינסה לשבור את השיאים של הכוכב גם מחוץ למגרש הכדורסל עם להיט דומה בו יככב, העלילה תהיה זהה פחות או יותר אבל מתאימה יותר לשנת 2021.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ג'ורדן או לברון?
    MACCABI 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ג'ורדן השחקן הטוב בכל הזמנים! סטף קרי הקלעי הטוב בכל הזמנים!
    סגור
  • 2.
    גורדן
    גילי גל 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה זה חשוב לראות את מייקל ג'ורדן תמיד נחמד ומעורר געגועים לשנים עברו תרתי משמע
    סגור
  • 1.
    או
    יו 07/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לציין שב'כאן' גם כן לא התעלמו מכך ופרסמו את הסרטון המדובר של ג'ורדן כאילו הוא מתייחס לקופה ראשית
    סגור