מדדים ומחקרים

עלייה של 19.2% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי בין אפריל ליוני 2021

על פי נתוני הלמ"ס: חלה עלייה של 14.2% ברכישות מוצרים ושירותים אחרים, עלייה של 6.6% ברכישות מזון ומשקאות. וגם: בשנת 2020, 45% השתמשו באינטרנט לצורך קניית מוצרים ושירותים ו-7.5% מכרו ברשת, היהודים קונים הרבה יותר מהערבים (51% לעומת 17%)

כפיר אדר | 
עליה בקניות באשראי (צילום אייס)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (שלישי) את רכישות בכרטיסי אשראי על ידי צרכנים פרטיים בחודשים אפריל - יוני 2021 ונמצא כי נרשמה עלייה של 19.2% בסך כל הרכישות בכרטיסי אשראי.
נוסף על כך, חלה עלייה של 14.2% ברכישות מוצרים ושירותים אחרים, עלייה של 6.6% ברכישות מזון ומשקאות (כולל שירותי אוכל), עלייה של 8.6% ברכישות מוצרי תעשייה ועלייה של 31.1% ברכישות שירותים​.
על פי נתוני השימוש באינטרנט בקרב ישראלים בני 20 ומעלה בשנת 2020, נמצא כי 45% השתמשו באינטרנט לצורך קניית מוצרים ושירותים ו-7.5% מכרו ברשת. נשים וגברים קונים ברשת בשיעור דומה (45% ו-46%, בהתאמה), שיעור היהודים הקונים גבוה משיעור הערבים (51% ו-17%, בהתאמה). 60% מתושבי תל אביב-יפו קונים ברשת האינטרנט, 50% מתושבי חיפה ו-29% מתושבי ירושלים (43% יהודים).
58% מהישראלים שקונים ברשת האינטרנט קונים ביגוד, הנעלה ואביזרי אופנה, 53% קונים מזון כולל קניות בסופרמרקט, במסעדות או ברשתות שיווק. 46% מהנשים ו-34% מהגברים קונים באינטרנט בגלל שנוח לקנות מהבית, 35% מהגברים ו-27% מהנשים קונים בשל המחירים הזולים.
63% מהישראלים מצליחים לבצע פעולות בנקאיות באמצעות האינטרנט או מכשירים אוטומטיים שהבנקים מציעים, ללא עזרת פקיד. כשליש מהישראלים (31%) אינם מצליחים להשתמש בשירותים אלו. 39% מבני 20 ומעלה משתמשים באפליקציות להעברת כספים ברשת.​
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה