מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: האת'ריום מזנק, מה עשו הביטקוין והדוג'קוין?

המטבע הגדול בשוק רשם היום ירידה קלה, ואיתו גם דוג'קוין, בזמן שיתר המטבעות המרכזיים רשמו עליות, ואת'ריום התחיל סוף סוף להגיב לשינוי שכל מטרתו להעלות את שוויו
מערכת ice | 
קריפטו (צילום pexels)
רוב המטבעות הקריפטוגרפיים הגדולים עלו היום קלות, לאחר שבימים האחרונים רשמו קיפאון יחסי, עם תנודות קלות בלבד לכיוון זה או אחר.
מי שהוביל את העלייה הוא את'ריום, המטבע השני בנפח השוק שלו. הוא עלה ביממה האחרונה בשיעור של כ-4.6% למחיר של 2,621 דולר למטבע – הגבוה ביותר שלו מזה חודש. ייתכן כי הסיבה לעלייה של את'ריום היא השינוי בקוד התשתית שלו, שנכנס לתוקף ממש בדקות האחרונות (באיחור קל מהתחזיות שחזו כי הוא יקרה אתמול). השינוי הזה מחיל מחיר שקוף וקבוע על העברות את'ריום, במקום שהעמלה על כל העברה תהיה מעין הימור, ו"שורף" חלק מהעמלה על ידי העברתו לחשבונות שלאף אחד אין גישה אליהם, כך שלמעשה אספקת המטבע הולכת ומצטמצמת בהדרה ומחירו עולה בעקבות כך.
מטבעות נוספים שעלו ביממה האחרונה כוללים את ביננס קוין, שעלה בשיעור של 1.13% לשווי של 327 דולר – מעט פחות ממחצית משוויו באמצע מאי – וריפל, שעלה ב-1.11% אך נשאר בטווח ה-71 סנט למטבע.
לעומת זאת, שניים מהמטבעות המרכזיים רשמו ירידות: ביטקוין, המטבע הוותיק ובעל שווי השוק הגבוה ביותר, ירד בקרוב ל-0.4% לשער של 38,000 דולר, ימים בודדים לאחר שנראה היה שהוא עומד להתייצב על מעל 40,000 דולר בפעם השנייה השנה, ודוג'קוין ירד בכ-0.6% ל-19 סנט למטבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה