מדדים ומחקרים

איך לקנות עוקבים באינסטגרם? כל מה שצריך לדעת

הדרך הכי מהירה לפרסום והצלחה באינסטגרם היא על ידי רכישת עוקבים. אז איך עושים את זה? כל מה אתם צריכים לדעת כשאתם קונים עוקבים

מערכת ice | 
עוקבים באינסטגרם (צילום unsplash, freepik)
בואו נודה באמת, כל מי שנחשב למצליח באינסטגרם, ובמיוחד אלו שהתפרסמו דרכו, עשו זאת על ידי רכישת עוקבים. זו בוודאות הדרך הכי יעילה להצליח בטווח הקצר לפרסם את העסק שלכם או להפוך לאושיות בעצמכם. 
יש מספר חברות ישראליות וגלובליות שמוכרות עוקבים לאינסטגרם. תוכלו למצוא את כולן באינטרנט. המחירים של עוקבים משתנים לפי כמות ואיכות, וכל חברה מתמחרת אותם בצורה שונה. חלק מהספקים מציעים לכם לקנות גם  לייקים וצפיות.
מחיר ממוצע של 500 עוקבים הוא כ- 25 שקל. אם מדובר בעוקבים "פרימיום", כלומר ישראלים ו/או פרופילים אמיתיים, מחירם יהיה כ- 75 שקל.
1500 עוקבים יעלו לכם בממוצע כ- 85 שקל, ואותה כמות של עוקבים איכותיים תעלה לכם כ- 140 שקל.
חוץ מהשוואת המחירים עליכם לבדוק כמה דברים חשובים לפני שאתם מבצעים את הקניה:
- בדקו שמי שמוכר לכם את העוקבים הוא אמין ושהמכירה נעשית בדיסקרטיות מירבית על מנת שלא תיפלו בעוקץ אינטרנטי. בסיום התהליך בקשו מהספק דו"ח מקיף הכולל את כל העבודה שנעשתה כדי שתוכלו לדעת מה בדיוק קיבלתם.
- בנוסף, בדקו שאתם קונים מספק אחראי, כי קניית עוקבים באינסטגרם היא נגד התקנון של אינסטגרם ואתם מסתכנים בעונש הרחקה מאינסטגרם ומחיקה של החשבון במידה והם יתפסו אתכם. 
- בדקו האם המכירה היא תמידית או מוגבלת בזמן, שלא יפתיעו אכם לאחר כמה חודשים בהעלמת עוקבים.
- בדקו האם תוכלו לראות מי העוקבים שאתם רוכשים, במיוחד כאשר בחרתם לרכוש חבילת פרימיום.
- לגבי הפעילות שלכם באינסטגרם, השתדלו לנצל את הבוסט שניתן לכם להגדלת החשיפה, להשיג עוקבים בצורה טבעית כך שבהמשך כבר לא תצטרכו לקנות עוקבים. לטיפים נוספים איך לשפר את האינסטגרם שלכם בצורה טבעית לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה