מדדים ומחקרים

איך מיכל אנסקי שיגעה אתמול את הרשת?

יזמית המזון ושופטת "מאסטר-שף" הצליחה לעקוף בסיבוב את כל אירועי האקטואליה בזכות חשיפת פרט אישי-משפחתי מסקרן במיוחד | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור |  1
מיכל אנסקי (צילום אינסטגרם/jb_jewelers)
מְאוֹדִי – זו התשובה לשאלה שכנראה סקרנה אתמול את המדינה יותר מכל אירוע אקטואלי אחר. אחרת קשה להסביר למה מיכל אנסקי, יזמית המזון ושופטת "מאסטר שף", שבחרה לתת לבתה השלישית שנולדה השבוע את השם המיוחד הזה, הגיעה אתמול לראש רשימת החיפושים החמים של ישראלים בגוגל.
אחריה נמצאת האמנית הרב-תחומית עדית פאנק, שהלכה אתמול לעולמה בגיל 69.
האירוע האקטואלי הבוער ביותר בחיפושים אתמול, שהגיע למקום השלישי, היה חוק הקנאביס, שאושר אתמול בקריאה טרומית וחולל סערה בעקבות טענות מכיוון הליכוד כי מדובר בשחיתות, מאחר שמנכ"ל חברת הקנאביס פנאקסיה תרם 4 מיליון שקל לקמפיין הבחירות של "תקוה חדשה".
במקום הרביעי נמצאת מדינת ישראל – לא כל כך ברור מדוע.
הדוגמנית אילנית לוי, שחשפה כי הסיבה ל"היעלמותה" בזמן האחרון היתה סיבוכים מהניתוח הקיסרי שעברה, נמצאת במקום החמישי.
למקום השישי הגיעה הזמרת נטע ברזילי, שהוציאה שני שירים חדשים באנגלית במקביל להודעה על חתימת חוזה בינלאומי עם חברת מוזיקה שבבעלות דיסני.
זמרת נוספת, שהגיעה למקום השביעי, היא נגה ארז, שהוציאה גם היא שיר חדש, כחלק משיתוף פעולה עם ענקית הטכנולוגיה הישראלית אמדוקס.
השחקן ויליאם שאטנר, שהפך אתמול לאדם המבוגר ביותר בהיסטוריה שהגיע לחלל כאשר השתתף בטיסה האזרחית השנייה של Blue Origin של מייסד אמזון ג'ף בזוס, נמצא למקום השמיני.
במקום התשיעי נמצא בית החולים הלל יפה בחדרה, שחווה אתמול מתקפת סייבר חסרת תקדים בהיקפה בישראל ונאלץ לעבור למתכונת עבודה מצומצמת.
ואת העשירייה סוגרת שרת הפנים, איילת שקד, שהותקפה אתמול מכל כיוון אפשרי, החל מחברי הכנסת של האופוזיציה ועד מגיש הטלוויזיה חיים אתגר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ג'קי לא אזולאי גקי' אלחרר זה השם שלה
    שלי כהן 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחת אסולין הקיאה את גקי' מתוכה היא עכשיו משפחת גקי' אלחרר המשפחה של ישראל לא קיבלה אותה מהתחלה ידעו איזה חומר
    סגור