מדדים ומחקרים

הקריפטו השבועי: מהפך נוסף בצמרת, דוג'קוין צונח

דוג'קוין צנח השבוע בכמעט 10%, והיה היורד הדרמטי (וכמעט היחיד) בעשירייה המובילה, מי המטבע שמתקרב לשיא של כל הזמנים ומי הדיח שני אחרים בדרך לצמרת?

יאיר מור |  1
קריפטו (צילום pexels)
שבוע מצוין לרוב מטבעות הקריפטו המרכזיים בשוק, עם עליות דו-ספרתיות רבות בעשירייה הראשונה.
המטבע הוותיק והגדול בשוק, שכבר שבר לאחרונה את כל השיאים שלו, הוא העולה המתון של השבוע, עם שינוי בשיעור של 0.8% בלבד למחיר של כ-61 וחצי אלף דולר ושווי שוק של 1.16 טריליון דולר.
 
המטבע השני בגודלו, את'ריום, רשם שבוע טוב יותר, עבר את השיא הקודם שלו ומסיים את השבוע לאחר ירידה קלה עם עלייה בשיעור של 3.77% למחיר של כ-4,500 דולר ושווי שוק של 531 מיליארד דולר.
את העלייה המרשימה של השבוע רשם, פעם נוספת, ביננס קוין, עם שינוי מרשים ביותר בשיעור של 21.25%, שמקרב אותו לשיא שלו, אם כי הוא עדיין רחוק ממנו יותר משני המטבעות הגדולים יותר. מחירו כעת 608 דולר ושווי השוק שלו עומד של 101 מיליארד דולר – המטבע היחיד בהיסטוריה מלבד ביטקוין ואת'ריום שהגיע לשווי שוק תלת-ספרתי במיליארדים.
במקום הרביעי מהפך אדיר: סולאנה, שעד לפני חודשיים היה עמוק בעשירייה השנייה, עקף את קרדאנו בזכות עלייה מרשימה בשיעור של 20.11% למחיר של 237 דולר ושווי שוק של 71.5 מיליארד דולר.
מהצד השני, קרדאנו לא רק הידרדר למקום החמישי – אלא השישי, אחרי המטבע צמוד-הדולר Tether שנמצא במקום החמישי. המטבע ששואף להתחרות באת'ריום ורק לפני חודש נראה היה כאילו השתלט על המקום השלישי נמצא כעת במקום השישי בלבד, עם ירידה שבועית של 0.9%, מחיר של 1.98 דולר ושווי שוק של 66 מיליארד דולר.
ריפל, שלאחרונה עובר ימים יחסית טובים, נהנה משבוע חיובי מאוד, עם עלייה של 10.36% למחיר של 1.18 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 55 מיליארד דולר.
פולקה-דוט, מטבע נוסף שנסק לאחרונה לעשירייה הראשונה, ממשיך לאיים בהתקרבות לצמרת עם עלייה שבועית בשיעור של 21.2% למחיר של 52 דולר למטבע ושווי שוק של 51 מיליארד דולר.
המטבע שבלט לרעה בעשירייה הוא דוג'קוין, שצנח בשיעור של 9.4% למחיר של 26 סנט ושווי שוק של 34.5 מיליארד דולר, אחרי שבשבוע שעבר כבר ריחף סביב 30 סנט ושווי שוק של קרוב ל-40 מיליארד דולר. עם זאת, הוא שומר על המקום התשיעי, בעיקר בזכות העובדה שהמטבע שהדיח אותו ממנו, שיבה-אינו, צנח השבוע אפילו יותר ממנו, והידרדר אל המקום ה-11, מתחת למטבע צמוד-הדולר USD Coin.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Gallant Token
    לוחם גאלאנט 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממליץ לכולם לבדוק את המטבע באתר שלהם. תעשו מחקר ותצטרפו לקבוצת טלגרם, תוכלו לראות שהקהילה חזקה מאוד וכוללת את המפתחים של החברה. בגדול, מדובר על חברת גיימינג של סדרת משחקים שהראשון יצא שבוע הבא והמרכזי שבהם הוא משחק רב משתתפים מבוסס בלוקצ'יין על הפלטפורמה של ביינאנס. שוב, תעשו מחקר. אני ממליץ מאוד
    סגור