מדדים ומחקרים

איזו רופאה זכתה לכבוד בלי קשר לקורונה?

רופאה שכבר אינה בין החיים זכתה אתמול ללא מעט התעניינות, יחד עם הרוצחת שהשתחררה, הרוצח שקיבל עונש קל והתאריך המצמרר שאנחנו נמצאים בו | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
חיסונים לקורונה (צילום Magma Images)
אחרי 21 שנים בכלא, אתמול השתחררה סיגלית חיימוביץ', שרצחה בשנת 1995 את הנער אסף שטיירמן בפרשה שזיעזעה את המדינה כולה, גם בשל העובדה שפיענוחו לקח יותר מארבע שנים וגם בשל העובדה שאז התברר שהוא בוצע ללא מניע, רק לשם ההרג. השחרור, שהגיע כארבע שנים לפני תום העונש שנגזר עליה ושלוש שנים לאחר שביקשה לראשונה שחרור מוקדם, הביא אותה לראש טבלת החיפושים החמים של ישראלים בגוגל.
 
במקום השני רוצח שאחריו עקבה כל המדינה מסיבה הפוכה: תושב ערד אריה שיף, שירה למוות בשודד שניסה לגנוב את מכוניתו – ואיתה לחטוף אותו ואת אשתו, שישנו בקרוואן שהיה מחובר למכונית מאחור. אתמול הוא חזר לכותרות לאחר שבית המשפט החליט להקל בעונשו בשל הנסיבות יוצאות הדופן של הרצח, שגבלו בהגנה עצמית, וגזר עליו עבודות שירות בלבד.
ליל הבדולח, שהלילה היה יום השנה ה-83 שלו, שלח רבים לחפש את האירוע שנחשב לתחילת מאורעות שואת יהודי אירופה וצפון אפריקה במאה שעברה, והגיע למקום השלישי.
ח"כ מוסי רז, שהותקף לאחר שצוטט כמציע להוציא ילדי מתנחלים מרשות הוריהם ולהעבירם למשפחות אומנה והכחיש כי אמר את הדברים, נמצא במקום הרביעי.
למקום החמישי הגיעה דוקטור קמאל ראנדיב המנוחה, שאתמול ציין גוגל את יום הולדתה ה-104 ב"דודל" מיוחד שצויר על ידי האמן ההודי איברהים ריינטאקת' וסימל את ההתקדמות שהיא אחראית לה בחקר תאים בכלל, ובפרט בחקר תאים סרטניים ומציאת תרופה לאחת המחלות המעטות שעדיין נותרו חשוכות מרפא עד היום.
ואת השישייה הצנועה של אתמול סוגרת NSO, חברת כלי המודיעין הסלולריים הישראלית שהוכרזה לאחרונה כמוחרמת על ידי מחלקת הסחר האמריקנית ובימים האחרונים נדחה הערעור שלה בבית משפט בקליפורניה נגד תביעה מצד אפליקציית וואטסאפ על כך שפרצה אותה כדי לספק ללקוחות דרכים לרגל אחרי המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה