מדדים ומחקרים

הביטקוין בטירוף: האם ישבור את שיא כל הזמנים?

המטבע הקריפטוגרפי החזק ביותר אמנם פתח את היום בירידות אך הזינוק של השעה האחרונה יגרום למטבע לשבור את שיא כל הזמנים? 
מערכת ice |  3
ביטקוין (צילום pixabay)
המטבע הקריפטוגרפי ההחזק ביותר בשוק המטבעות הקריפטוגרפיים רשם היום (רביעי) ירידות חזקות במשך רוב היום, בשעה האחרונה המטבע התפוצץ והתקרב שוב לשיא כל הזמנים מאתמול בבוקר.
אתמול בשעה 5:30 בבוקר הביטקוין שבר את שיא כל הזמנים והגיע לשער של 68,486.7 דולר ומאז הביטקוין רשם ירידות והגיע לשפל של פחות מ-66.4 אלף דולר בשעה 14:30 אלא שמאז המטבע רשם עלייה חדה במיוחד ונראה כי הוא בדרך לשבור שוב את שיא כל הזמנים.  נכון לכתיבת שורות אלה, המטבע נמצא בשעה של 68,366.2 דולר ונראה כי המטבע בדרך לשבור את שיא כל הזמנים. 
 
השפל הקודם הגיע לאחר ההצהרה של מנכ"ל אפל טים קוק שהצהיר כי הוא בעצמו משקיע במטבעות קריפטו ונכסים דיגיטליים אך הבהיר כי אפל עצמה לא תקבל בזמן הקרוב תשלומים בביטקוין. 
לעומת הדברים של קוק, מייסד Inside Edge Capital Management, טוד גורדון, התייחס היום לזינוק של הביטקוין ואומר כי מטבע הקריפטו צריך להיות חלק מתיקי ההשקעות של הלקוחות של בית ההשקעות, אם כי עדיין בחלק קטן מכלל ההשקעות. כמעט 3% מתיק ההשקעות של גורדון מושקע בנכסים דיגיטליים. לדבריו, הביטקוין יכול להגיע גם לשער עצום של 150 אלף דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה יקרה אם...
    מריח צרות מרחוק 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה יקרה אם שרתי הביטקויין יקרסו? מה יקרה אם המטבע יפול וירד לתמיון? מה יקרה שתתעוררו מהעולם הווירטואלי?
    סגור
  • איך
    סטושי 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יפול בדיוק כשכוחות הקנייה רק מתגברים ואם הביקוש רק ממשיך לעלות וההיצע מצומק מאי פעם? מריח הזוי חסר השכלה משנות אור
    סגור
  • תגובה של טמבל - תהנה להישאר עני!!!
    סאטושי נאקאמוטו 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "שרתי" הביטקוין אינם יכולים לקרוס, כי הם מבוזרים. כל עוד יש אינטרנט - הביטקוין לא ימות. גם אם תצליח "לכבות" את הרשת מכל העולם כולו - ברגע שתפעיל שוב, הבלוקצ'יין ישוב עם כל המידע שהצטבר בו עד אותה הנקודה. אתה בור ועם הארץ, וככל הנראה גם לא רוצה ללמוד. המציאות היחידה בה הביטקוין חדל מלהתקיים היא באם העולם חווה שואה טכנולוגית ואנחנו חוזרים לימי הביניים, בלי אינטרנט, בלי חשמל...אני חושב שבמקרה ההזוי והמדומיין הזה, הביטקוין יהיה הדבר האחרון שיטריד אותנו. have fun staying poor!
    סגור