מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: האחים עופר איבדו כ-600 מיליון דולר

תנועות גדולות יחסית בהון של האנשים הכי עשירים בישראל בשבוע האחרון. האחים עופר איבדו מאות מיליונים, פטריק דרהי הכניס 200 מיליון  דולר. האם דרהי עקף את עידן עופר? | דירוג עשירי ישראל
מערכת ice |  1
עשירי ישראל (צילום רמי זרנגר; יחצ, יונתן זינדל פלאש 90)
דירוג עשירי ישראל על פי המגזין הבינלאומי "פורבס": האישה העשירה ביותר בישראל, ד"ר מרים אדלסון. אחרי הפרסומים על הסכום הנמוך שהיא השקיעה בפוליטיקה בניגוד לבעלה (5,000 דולר בלבד), השבוע אדלסון פירסמה כי היא חוזרת לפוליטיקה ובענק. אדלסון קבעה מספר פגישות פוליטיות, הראשונות שלה מאז שבעלה שלדון נפטר, ובוחנת מועמדים אפשריים ל-2024 ומועמד מרכזי לסנאט. אדלסון איבדה במהלך השבוע האחרון כ-100 מיליון דולר והיא מוערך ב-28.8 מיליארד דולר וירדה למקום ה-57 בדירוג העולמי.
רומן אברמוביץ' במקום השני. המיליארדר הישראלי-רוסי פירסם כי הוא מתכנן למכור את מטוס הבואינג שלו ובין היתר לפני מירוץ הפורמולה 1 סיפק את אחד הריאיונות היחידים שלו אי פעם לתקשורת. השבוע אברמוביץ' הכניס כ-100 מיליון דולר והוא מוערך בסכום של 14.7 מיליארד דולר. 
 
במקום השלישי, הישראלי הצבר העשיר בעולם הוא אייל עופר שבמהלך השבוע האחרון איבד כ-300 מיליון דולר וירד לאחר חודשים לסכום המוערך ב-11.5 מיליארד דולר, לאחר הרבה זמן עופר ירד מתחת למקום ה-200 בדירוג העולמי וכעת הוא ניצב במקום 203.  מיד אחריו נמצא המיליארד הישראלי-צרפתי פטריק דרהי שמתאושש מהשבועת האחרונים בהם רשם בעיקר ירידות. השבוע דרהי רשם עליה של כ-200 מיליון דולר ועלה למקום ה-334 כשהוא מוערך ב-8.2 מיליארד דולר. 
עידן עופר במקום הרביעי ורשם ירידה דרמטית יחסית בהונו שמוערך כעת ב-6.8 מיליארד דולר, ירידה של כ-300 מיליון דולר בשבוע האחרון. סטף ורטהיימר חמישי עם הון המוערך ב-6.2 מיליארד דולר ומי שנועל את הרשימה הוא טדי שגיא שעשה השבוע עסקת ענק, זרוע ההשקעות של המיליארדר הישראלי Globe Invest, תשקיע יחד עם חברת הנדל"ן של המיליארדר ג'ורג' פרז, וחברת BH GROUP, בפרויקט נדל"ן, בפעם הראשונה מחוץ לבריטניה ואירופה. שגיא מוערך ב-5.6 מיליארד דולר והוא במקום ה-559 בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האחים עופר ,זקוקים לתרומה ???
    אחד מהעם 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאור ההתנהלות של משפחת עופר,לא רק שאיני מרחם עליהם אלא חושב שהפסידו מעט מדי ומאוחר מדי - בריאותם של מאות אלפי אזרחי המדינה חשובה יותר מכל רכושם של משפחה נבזית זו - ובכלל ,אלה "צרות של עשירים" !!
    סגור