מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: התאוששות קלה, אבל השפל לא נגמר

מגמות מעורבות בשוק הקריפטו: ביטקוין ירד בעוד את'ריום עלה, אך שניהם עדיין בשערים בין הנמוכים ביותר שלהם בחודשיים האחרונים. ומי המטבע שצנח ברשימה?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום pexels)
מגמות מעורבות בשוק הקריפטו: המטבעות הגדולים רשמו היום תנועות מנוגדות, כאשר כמה מהם עולים קלות אך אחרים דווקא יורדים.
 
כך, למשל, ביטקוין, המטבע הוותיק והמרכזי בשוק, רשם עלייה בשיעור של כמעט חצי אחוז, למחיר של 47,265 דולר למטבע ושווי שוק של 893 מיליארד דולר – שווי שלמרות העלייה הוא אחד הנמוכים ביותר שלו בחודשיים וחצי האחרונים, ונמוך ב-4.5% לעומת שווי ביטקוין לפני שבוע; בניגוד לו, את'ריום רשם ירידה בשיעור של חצי אחוז בדיוק, למחיר של 3,942 דולר ושווי שוק של 468 מיליארד דולר – אחד השיאים השלישיים שלו זה כחודשיים. עם זאת, בטווח השבועי הירידה של את'ריום קטנה מזו של ביטקוין, ועומדת על פחות מ-2.5%.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, עלתה בשיעור יומי של כמעט שלושת-רבעי האחוז, מה שהביא אותה למחיר של 534.5 דולר ושווי שוק של 89 מיליארד דולר – ירידה של 6% לעומת השבוע שעבר.
קרדאנו, שממשיך לדשדש במקום השישי ונמצא בסיכון משמעותי לרדת למקום השביעי (מתחת למטבע צמוד-הדולר USD Coin), עלה ב-2.4% למחיר של 1.28 דולר למטבע ושווי שוק כולל של כמעט 44 מיליארד דולר.
ריפל עלה גם הוא בשיעור קל של כחצי אחוז, למחיר של 83 סנט למטבע ושווי שוק כולל של 39 מיליארד דולר. בטווח שבועי הוא נמצא בעלייה קלה של 0.8%.
ואילו דוג'קוין רשם ירידה יומית בשיעור של שני שליש האחוז לשער של 17 סנט ושווי שוק של כמעט 23 מיליארד דולר, ואילו בטווח השבועי הוא נמצא בעלייה של 2.4%. עם זאת, זה לא הספיק לו, ושלושה מטבעות שהיו ממוקמים לאחרונה אחריו ברשימה עקפו אותו: טרה, אוולאנש ופולקה-דוט, ודחקו אותו למקום ה-12 בלבד בטבלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה