מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: הירידות ממשיכות, מי שבר שיא שלילי?

ביטקוין הצטרף היום למגמה הכללית ורשם ירידה משמעותית, ושאר המטבעות ירדו אף יותר, כשהם שוברים את השיאים השליליים הקודמים שנגרמו מהחלטת סין לאסור את הקריפטו במדינה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום pixabay)
הירידות לא עוצרות: כל מטבעות הקריפטו המרכזיים המשיכו לרשום גם היום ירידות שערים, אם כי בשיעורים ממוצעים נמוכים מעט מאלה של אתמול.
 
ביטקוין, המטבע הגדול ביותר בשוק, דוקקא ירד היום בשיעור חד בהרבה מאשר אתמול – 2.77% לעומת רבע אחוז בלבד אתמול, ובטווח השבועי הגיעה הירידה שלו לכמעט 13%. כעת מחירו 40,954 דולר למטבע ושווי השוק שלו 778.5 מיליארד דולר – המספרים הנמוכים ביותר של ביטקוין מאז ה-21 לספטמבר, שיא שלילי של חודשיים וחצי, לאחר שגם אתמול רשם שיא דומה של מעט פחות מכך.
את'ריום ירד בשיעור של 2.22% בטווח היומי, והירידה השבועית שלו מסתכמת כבר בקרוב ל-20%, וכעת מחירו 3,031 דולר ושווי השוק שלו פחות מ-365 מיליארד דולר – הנתונים הנמוכים ביותר שלו מאז סוף בספטמבר, אם כי גם הערך של המטבע הזה אתמול היה מתחת לשיא השלילי של לפני מעט פחות מחודשיים וחצי.
ביננס קוין רשם ירידה של 1.45% היום, ו-19% בשבוע האחרון, למחיר של כמעט 427 דולר ושווי שוק של 71.5 מיליארד דולר, בשבירה נוספת של השיא השלילי מאתמול, שהפעם האחרונה שהמטבע היה מתחתיו היתה ב-11 באוקטובר – לפני שלושה חודשים פחות יום.
קרדאנו צנח גם היום בשיעור הגבוה ביותר בטבלה, אם כי היום הירידה היומית שלו עמדה על שיעור של כ-3.5% בלבד לעומת כ-5.5% אתמול וכ-17% בטווח השבועי, וכעת מחירו 1.12 דולר ושווי השוק שלו פחות מ-38 מיליארד דולר, בשבירה נוספת של השיא השלילי של המטבע מאז השבוע האחרון של יולי.
שיעור הירידה היומית של ריפל עמד על 1.7%, ושיעור הירידה השבועי שלו על כמעט 13%, וכעת מחירו 73 סנט ושווי השוק שלו 35 מיליארד דולר, בשיא שלילי נוסף שלא היה כמוהו מאז 28 ביולי.
דוג'קוין, למרות הקידום הבלתי פוסק על ידי המיליארדרים אילון מאסק ומארק קיובן, ממשיך גם הוא להידרדר, בשניים ושלות-רבעי אחוזים היום וכמעט 15% בשבוע האחרון, למחיר של 14 סנט בדיוק ושווי שוק של כ-19.6 מיליארד דולר בלבד – המספרים הנמוכים ביותר שלו מאז הנסיקה הגדולה שלו באפריל 2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה