מדדים ומחקרים

טלטלה בדירוג עשירי ישראל: האחים המסקרנים הדיחו את ורטהיימר

המלחמה ברוסיה משפיעה בענק על הכלכלה הישראלית ועל הדירוג של האנשים הכי עשירים. הפעם, שני אחים, ישראלים-רוסים, שיצאו נגד פוטין רשמו עלייה עצומה בהון שלהם והדיחו את סטף ורטהיימר ופטריק דרהי מהדירוג
מערכת ice |  3
סטף ורטהיימר עם וורן באפט (צילום פלאש 90)
המלחמה ברוסיה ממשיכה להשפיע על כלכלת ישראל ועל פי נתוני המגזין הכלכלי הבינלאומי "פורבס", שני אחים ישראל השתחלו השבוע לרשימה והדיחו את פטריק דרהי וסטף ורטהיימר ומשפחתו.
במקום הראשון, האישה הכי עשירה בישראל, ד"ר מרים אדלסון, הבעלים של רשת בתי הקזינו האמריקאית וכלי התקשורת "ישראל היום", אדלסון זינקה במיליארד דולר במהלך השבוע האחרון וכעת היא מוערכת ב-28.9 מיליארד דולר והיא במקום ה-48 בעולם. 
במקום השני, אייל עופר שרשם זינוק של כ-600 מיליון דולר והוא מוערך בשווי נכסים של כ-16.2 מיליארד דולר וכעת הוא במקום ה-113 בעולם. אחיו, עידן עופר במקום השלישי בישראל עם עלייה של כ-900 מיליון דולר. והוא במקום ה-11.6 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-175 בעולם. 
 
כאן מגיעה הטלטלה, האחים דמיטרי ואיגור בוכמן שהקימו את חברת המשחקים Playrix שייצרה את המשחקים שכולנו מכירים לניידים כמו Township, Gardenscapes ועוד, החברה שלהם שיחררה גינוי לפעולות השלטון הרוסיות והחברה שבבעלותם תרמה לסיוע הומניטרי של הצלב האדום באוקראינה כ-500 אלף דולר. השבוע, האחים בוכמן הגיעו לשווי של 8.1 מיליארד דולר כל אחד והם ניצבים ביחד במקום ה-275 ובכך הדיחו את פטריק דרהי וסטף ורטהיימר. 
מיד אחריהם, יורי מילנר, יזם הטכנולוגיה שמוערך בשווי נכסים של 7.3 מיליארד דולר וניצב במקום ה-340 בעולם ובצמוד אליו, במקום ה-341, האוליגרך רומן אברמוביץ' עם הון המוערך ב-7.3 מיליארד דולר ונועל את הדירוג הישראלי.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מן המפורסמות היא שלתכריכים אין כיסים (ל"ת)
    דובר חברה קדישא 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ישראל הפכה למונקו
    ערן 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נסיכות לעשירים. הפערים בחברה. בלי שנשים לב הולכים גדלים וגדלים.
    סגור
  • 1.
    חלק זה עוזר לאנשים פה וחלק איך בדיוק?
    Mtlk 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעוד לחלק יש עסקים וחברות פה לאחרים לא ממש בדיוק יודע עם יש איזה תרומה מעבר להיותם ישראלים.מה עוד עם עסקיהם הם בעיקרם המוחלט בחול.ככה שמעבר לאזרחות.אין פה רווח למדינה מהעושר הרב שלהם
    סגור