מדדים ומחקרים

100 המשפיעים בעולם: בנט - OUT, זלנסקי ופוטין - IN

מגזין טיים מפרסם היום (שני) את הרשימה היוקרתית "TIME 100", המתפרסמת מדי שנה ומכילה את מאה האישים המשפיעים ביותר בעולם. ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, שכיכב בשנה שעברה - נותר השנה בחוץ. האם ישראלים אחרים הצליחו להיכנס לרשימה? 
מערכת ice | 
פוטין וזלנסקי (צילום יוטיוב/ MSNBC, כאן חדשות, vecteezy, ABC News)
מגזין טיים מפרסם היום (שני) את הרשימה היוקרתית "TIME 100", המתפרסמת מדי שנה ומכילה את מאה האישים המשפיעים ביותר בעולם. ישראלים אמנם לא נכללו ברשימה הנכספת, גם לא ראש הממשלה נפתלי בנט שנכנס בשנה שעברה לרשימה וכעת מצא את עצמו בחוץ.
 
האישים החדשים שמצאו את עצמם ברשימה השנה הם וולדימיר פוטין, נשיא רוסיה, ונשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי. השנים נבחרו לרשימה בצל המלחמה הגדולה והטרגית שידעה אירופה בשנים האחרונות.
כמו כן, גם בכירים בעולם העסקים, הכלכלה העולמית והטכנולוגיה נכללו ברשימת 100 המשפיעים בעולם: מיליארדר הקריפטו סם בנקמן-פריד ומובילי תנועת ההתאגדות באמזון.
ידוענים בולטים רבים נוספים נמנים עם רשימת המשפיעים בעולם: מנחת הטלוויזיה ואשת העסקים אופרה ווינפרי, מנכ"ל אפל טים קוק, יוצר "משחק הדיונון" וואנג דונג-היוק, הזמרת אדל שחזרה השנה בקאמבק מפואר עם אלבום מצופה, והכוכבת  הסדרה אופוריה זנדאיה שנכנסה לליבם של צופים רבים בזכות העונה השנייה של הסדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה