מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: הטיסה שחזרה מהמתים עושה קאמבק

"דברים מוזרים" עדיין מסרבת לדעוך, והסדרה החדשה המבוססת על "האויב שבפנים" מצטיירת כלהיט הבא – אבל ההפתעה האמתית היא "מניפסט", שחוזרת לצמרת אחרי הפסקה של חצי שנה
יאיר מור | 
מטוס גלובל 8000 (צילום בומברדייה)
שתי סדרות חדשות של נטפליקס הצליחו להתברג בשבוע שהסתיים ביום ראשון האחרון בצמרת התוכן הנצפה ביותר בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם: הראשונה היא העונה הראשונה של "Resident Evil", הסדרה החדשה המבוססת על סדרת סרטי האימה "האויב שבפנים" (גם לנו לא ברור מדוע בנטפליקס מופיע השם באנגלית גם לצופים בישראל, כאשר קיים שם עברי מוכר) בכיכובה של מילה יובוביץ', המבוססים בתורם על סדרת המשחקים של קאפקום היפנית; והשנייה היא "בחזרה לסאו-פאולו", דרמת פשע ברזילאית לנוער. הראשונה התברגה במקום השני גם בעולם וגם בישראל, ואילו השנייה נכנסה בקושי למקום העשירי בעולם, אך בישראל לא נכללת בעשירייה המובילה.
מי שכן נכללת – ושולטת – בעשירייה המובילה, גם בישראל וגם בעולם, היא "דברים מוזרים", שכל עונותיה ממשיכות לככב בטבלה זה השבוע השמיני ברצף. עונה 4 נמצאת עדיין במקום הראשון, בעוד עונות 3, 2 ו-1 נמצאות (בהתאמה) במקומות 6, 5 ו-7 בעולם ו-8, 6 ו-5 בישראל.
הדרמה המשפטית הקוריאנית "הפרקליטה ווּ" נמצאת בשבוע השני שלה בשירות במקום השלישי בעולם; במקום הרביעי – הפתעה: עונתה הראשונה של "מניפסט", הסדרה העל-טבעית על הטיסה שנעלמה והופיעה מחדש לאחר 5 שנים. בישראל היא כבשה את הטבלה בחודשיים הראשונים של השנה, ונראה שבשבוע שעבר היא עלתה ברוב מדינות אירופה, אסיה ודרום אמריקה – מפני שבעשרות מדינות ביבשות הללו היא כיכבה השבוע בעשירייה, למרות שבארה"ב וישראל היא זמינה (ומוצתה) כבר מזמן; במקום השמיני בעולם עונה 3 של "אקדמיית המטרייה"; ובמקום התשיעי – גם בעולם וגם בישראל – העונה הראשונה של המותחן הספרדי "הלילה הכי ארוך", שזה השבוע השני שלו בשירות.
 
בישראל הרשימה שונה למדי, למעט הנוכחות הבולטת של "דברים מוזרים" והסדרות "Resident Evil" ו"הלילה הכי ארוך": במקום השלישי "אלבה", דרמה רומנטית ספרדית שבעולם הסתפקה במקום ה-13; במקום הרביעי עונתה השביעית של "ה-100"; במקום השביעי "קונג פו פנדה: אביר הדרקון", שבעולם נמצאת במקום ה-11; ובמקום העשירי המיני-סדרה הדוקומנטרית "איך לשנות את דעתך" העוסקת בהיסטוריה של השימוש בסמי הזיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה