מדדים ומחקרים

שופרסל ברבעון מוצלח: עלתה בהכנסות ל-3.7 מיליארד שקל

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בסך של כ-107 מיליון שקלים המהווים כ-2.9% מהכנסות הקבוצה והרווח הנקי הסתכם בסך של כ-68 מיליון שקלים המהווים כ-1.8% מסך ההכנסות

מערכת ice | 
שופרסל ודיפלומט (צילום סיון פרג', מתוך אתר דיפלומט)
מכירות המותג הפרטי ברבעון השני עלו לכ-26.7% מסך מכירות קמעונאות המזון, לעומת כ-26.1% ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות מגזר Be גדלו ברבעון השני בכ-14.3% והסתכמו בכ-255 מיליון שקל בהשוואה לכ-223 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד נמשכת מגמת הגידול בפעילות שופרסל עסקים, מגזר הנדלן ובמועדון כרטיסי האשראי המונה כ-675 אלף כרטיסים הושלמה העסקה לרכישת קבוצת דן-דיל.

 אורי וטרמן, מנכ''ל קבוצת שופרסל. צילום אלעד גוטמן

הכנסות הקבוצה ברבעון השני הסתכמו בכ-3.7 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-3.6 מיליארד שקל, המהווים גידול של כ-3.3%, המיוחס בעיקרו להשפעת עונתיות והרחבת פעילות השוק העסקי ומנגד חזרה מואצת לשגרה במסגרת היציאה ממגפת הקורונה. עיתוי חג הפסח בא לידי ביטוי בהשפעה, בין היתר, על היקף המכירות ועוצמת המבצעים שחלו ברבעון השני של השנה לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
 
הכנסות הקבוצה במחצית הראשונה הסתכמו בכ-7.2 מיליארד שקל בהשוואה לכ-7.4 מיליארד שקל – בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון מיוחס בעיקרו לחזרה מואצת לשגרה במסגרת היציאה ממגפת הקורונה, ריבוי טיסות לחוץ לארץ של תושבי מדינת ישראל, אשר לראשונה יוצאים את גבולות הארץ לאחר תקופה ארוכה שהדבר לא התאפשר ופתיחת אפשרויות צריכה רחבות יותר לציבור, בהתאם למגמה העולמית הכוללת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה