מדדים ומחקרים

דירוג חברות שיווק הנדל"ן פורסם: אלו הן הטובות ביותר בשוק

חברת שיווק הנדל"ן הצעירה, ארי מגורים, נכנסה היום בפעם הראשונה לדירוג של BDICODE ותפסה את המקום השני, כאשר במקום הראשון מובילה חברת אלדר שיווק, שנה שנייה ברציפות
מערכת ice |  1
אוהד אסרף (צילום אדיר אסרף)
דירוג BDICODE השנתי, שהתבצע על ידי חברת המידע העסקי COFACE BDI, מעניקה את המקום השני לחברה חדשה שנמצאת ברשימה בפעם הראשונה וזו חברת ארי מגורים לשיווק נדל"ן, הנמצאת בבעלותו של אוהד אסרף. במקום הראשון מופיעה שוב חברת אלדר שיווק הוותיקה, בעוד שאת המקום השלישי תופסת חברת אמבסדור.
הדירוג היוקרתי מדרג את חברות שיווק הנדל"ן הגדולות והטובות בארץ וארי מגורים לשיווק נדל"ן היא כאמור מצטרפת טרייה ומבטיחה. החברה הוקמה לפני כעשור ועד היום שיווקה מעל ל-15 אלף יחידות דיור ברחבי הארץ. בין היתר החברה פועלת עם מגוון חברות קבלן דוגמת מגידו, שובל, רם אדרת, שפיר, בסט ועוד. 
 
לצד שיווק פרויקטי מגורים החברה פועלת מתחילת ימיה גם בתחום ניהול אופרציית השיווק של פרויקטי מחיר למשתכן, כאשר הראשון התקיים בעפולה. לצד ההצלחה בתחום זה, המנכ"ל והבעלים אוהד אסרף הקים לארי מגורים חברת אחות בשם "דרכנו לייעוץ משכנתאות" המציעה ייעוץ לרכשי דירות בתחום המשכנתא. 
אוהד אסרף, מנכ"ל ובעלי החברה, אשר נבחר לאחרונה לרשימת 40 הצעירים המבטיחים בתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית, בירך על המיקום בדירוג: "אני שמח וגאה על דרוג החברה בצמרת חברות שיווק הנדל"ן בישראל לצד חברות ותיקות ומקצועיות כמו אלדר שיווק ואמבסדור. ענף שיווק הנדל"ן הוא תחום שהולך, מתפתח ומתמקצע ומחייב אותנו כל הזמן לשפר את מגוון ואיכות השירותים שאנו מציעים ליזמים הגדולים בישראל. ענף הנדל"ן נכנס בחודשים האחרונים לתקופה של אי וודאות כתוצאה מעליית הריבית במשק, וזאת תקופה שבה היזמים רוצים לצידם מומחי שיווק מהשורה הראשונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלוף תצליח
    ליאור 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רכשנו דירה דרך מחיר למשתכן - אוהד אדיב אמין ישר ובאמת עובד לטובת הלקוח נטול אינטרסים.
    סגור