מדדים ומחקרים

חברה ישראלית הצליחה להגדיל את כמות העגבניות ב-17%

בשורה לחובבי העגבניות: חברת האגרוטק הישראלית הצליחה לפתח מכשיר אשר מגדיל את תנובת עגבניות התעשייה ב-17%
מערכת ice |  1
עגבניות (צילום גרייס ברידינג)
חברת האגרוטק הישראלית גרייס ברידינג, המייצרת תחליפים ביולוגיים חקלאיים, מכריזה על פרסום תוצאות המחקר שערכה בשטח חקלאי, ומראה כי התכשיר שפיתחה WDS (Wide Defense System) – מצליח להגדיל ב-17% את תנובת עגבניות התעשייה. לפי ניסויים שביצעה החברה, התכשיר מאיץ את צמיחת השורשים של הצמח, משפר את ספיגת חומרי ההזנה מן האדמה, ובעל פוטנציאל להאריך את חיי המדף של התוצרת החקלאית.
קשה לדמיין עולם בלי עגבניות שמהוות רכיב בסיסי מהתזונה העולמית, אך לאור ההתחממות הגלובלית, ייתכן וזו המציאות שניאלץ להתמודד עמה בעתיד הקרוב. לפי מחקר של ה-Nature Food היצע העגבניות צפוי לרדת בכ-6% עד שנת 2050.
 
על מנת להתמודד עם המחסור העולמי בעגבניות, גרייס ברידינג פיתחה את נוסחת ה-WDS – פתרון למחסור פוטנציאל במזון כתוצאה משינויי האקלים. השימוש ב- WDS מסייע לחקלאים לשמר את היבול אליו היו רגילים לפני שינויי האקלים ואף להגדילו תחת תנאי משתנים.
"הבצורת ושינויי האקלים יוצרים אתגרים משמעותיים בקרב החקלאים והצרכנים כאחד, ואנחנו בגרייס ברידינג מודעים למצב הקשה", מסר אסף דותן, מנכ"ל גרייס ברידינג "פיתחנו את נוסחת ה-WDS בדיוק במטרה להתמודד עם המשבר הנוכחי. המוצר יאפשר לחקלאים להפיק כמות גדולה ואיכותית על עגבניות תעשייה, ואנחנו נוכל להמשיך לספק להם שקט נפשי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא אמרו כלום
    אדמה 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למעט זה שהמוצר שפיתחו יעזור לחקלאים. כמה מילים על הרעיון - טכנולוגיה כדי שזה יישמע אמין
    סגור