מדדים ומחקרים

ביבי, לפיד או בחירות שישיות? זה הנושא המדובר ברשת השבוע

הבחירות לכנסת ה-25 יתקיימו בעוד פחות משבוע ומסתבר שזה הדבר שהכי עניין את אזרחי ישראל ברשת השבוע. אלו הפוסטים והקמפיינים שכיכבו השבוע
מערכת ice | 
בחירות 2022 (צילום shutterstock, פלאש 90)
הבחירות החמישיות ברצף במדינת ישראל נמצאות במרחק של פחות משבוע ובעוד ששבוע שעבר, ממש ברגע אחרי שנגמרה תקופת החגים, הדבר שהכי עניין אותנו היה יוקר המחייה והעלאת המחירים בסופר, השבוע מה שבאמת בוער בנו היא כמובן מערכת הבחירות. 
בין אם כתוצאה מהקמפיינים המוגברים של הפוליטיקאים או בין אם בגלל שהאזרח הישראלי באמת מבין את החשיבות של הקול שלו, השבוע הבחירות היו הנושא הכי חם ברשת ועל פי סקופר קידמו 172,440 דיונים. במסגרתם היו 203,308 שיחות ולא פחות מ-1,629,181 לייקים. 
מרבית הבחירות האחרונות היו בדגש של "ביבי או לא ביבי" ונדמה שזה היה גם רלוונטי לבחירות הנוכחיות, כולל דיון רב על הימין לעומת השמאל. בהתאם לכך נתניהו פרסם השבוע את הסרטון הבא כחלק מהקמפיין שלו ועל מנת לעודד בוחרי ליכוד להגיע לקלפי. 

גם לפיד פרסם סרטון קידום אך הוא דווקא התרכז על בן גביר וצה"ל וזאת למרות הסערה האחרונה הנוגעת לעברו הצבאי וחוסר הבהירות בנושא. 
אם כבר נגענו בצה"ל ולפיד, רעיית ראש הממשלה ליהיא לפיד התראיינה השבוע לרשת 13 וברגע זכור ביותר היא פשוט הפסיקה את הריאיון על דעת עצמה לאחר שנשאלה על עברו הצבאי של בעלה וכי מסתמן שלא ידעה כיצד נכון לענות על שאלה זו. מאז לפיד יצא נגד המראיינת וזו כמובן דאגה להגיב. 
בין הפוליטיקאים הנוספים שקידמו את האג'נדות שלהם השבוע היה כמובן איתמר בן גביר שהגיב על הסערה של תומא סלימאן שהיללה את "השהידים" שמתו בשכם ואף גינה את ראש מר"צ זהבה גלאון שתמכה בסלימאן. 
לבסוף, אביר קארה פרסם פוסט נרחב למדיי, אך לא על ביבי או לפיד, אלא דווקא על חה"כ דודי אמסלם ובו פירט את החוקים שקידם שמסייעים לחברי כנסת ולא לציבור.
כמובן גם לא מעט תגובות הגיעו מהציבור עצמו וממספר סלבס מקומיים, ביניהם אלירז שדה שיצא נגד ביבי בטענה שנתן לא את ההזדמנות לשנות אך הוא נמנע מלעשות זאת.
אורי משגב מצדו יצא נגד אלי אבידר מטעם "ישראל ביתנו" שלטענתו "זורק לפח" קולות של מתנגדי נתניהו. 
ידיעות אחרונות העלתה טור דעה של יובל דסקין על האיום של מלחמת אזרחים בצל בחירות חוזרות ונשנות.
לצד כל אלו עלה פוסט מרגש ביותר של צעירה שכתבה על יוקר המחייה, שהפך ויראלי במהרה, לאחר שכתבה שלא יכלה להתחיל את שנת הלימודים השנה כי אינה יכולה לממן את הלימודים באוניברסיטה. 
לבסוף, גם הפשוטע הגיבה לבחירות הקרובות עם פרשנות משלה ל"פנתרה" של נועה קירל אך עם מילים יצירתיות למדיי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה