מדדים ומחקרים

טיילור סוויפט והארי סטיילס הפסידו לאמן שאתם לא מכירים

זמר שמע מאוד ישראלים שמעו עליו עקף את כל השמות הגדולים ברשימת האמנים המואזנים בעולם באפליקציית ספוטיפיי, ואפילו הכניס שלושה שירים לעשרת השירים המואזנים ביותר
יאיר מור | 
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
בניטו אנטוניו מרטינז אוקאסיו, הזמר והראפר הפורטו-ריקני המוכר בכינוי באד באני, הוא הזמר המואזן בעולם לפי ספוטיפיי, שחשפה היום את סיכום השנה שלה כחודש מוקדם מהמצופה. זוהי השנה השנייה ברצף בה הוא קוטף את התואר הזה; טיילור סוויפט מדורגת במקום השני בלבד, בדיוק כמו בשנה שעברה; דרייק עולה מקום אחד, מהרביעי ב-2021 לשלישי ב-2022; דה וויקנד נכנס לחמישייה ומתברג במקום הרביעי; ולהקת הפופ הקוריאנית BTS יורדת מקום אחד, מהרביעי לחמישי.
בחמישייה השנייה נמצאים אד שירן הבריטי, הארי סטיילס, ג'סטין ביבר שיורד שלושה שלבים, קניה ווסט ואמינם.
 
אף אחד לא יופתע כנראה מזהותו של השיר המואזן ביותר בעולם: "As It Was" של הארי סטיילס; המקום השני, לעומת זאת, מעט פחות צפוי: "Heat Waves" של גלאס אנימלס; במקום השלישי שיר שכיכב בתחילת השנה, אך נשכח לחלוטין בחציה השני – "Stay" של דה קיד לרוי וג'סטין ביבר; ואת החמישייה סוגרים שני שירים רצופים של האמן המואזן ביותר, באד באני – "Me Porto Bonito" ו-"Tití Me Preguntó".
בחמישייה השנייה אפשר למצוא את "Cold Heart" של סיר אלטון ג'ון; "Quevedo: Bzrp Music Sessions, Vol. 52" של Bizarrap; "Enemy" של אימג'ן דרגונס ו-JID (מתוך פסקול להיט הנטפליקס Arcane, המבוסס על המשחק League of Legends); "Ojitos Lindos" של באד באני; ו"Running Up that Hill" של קייט בוש, שעושה קאמבק אחרי 37 שנה בזכות ההופעה בסצינה המדוברת ביותר בעונתה הרביעית של "דברים מוזרים" מבית נטפליקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה